Să nu crezi niciodată că nu există băieți care să dorească o astfel de fată, o fată ce are coloană vertebrală, o fată sinceră cu ea.
Sunt băiat (evident) și sunt cam în aceeași situație ca și tine (da, cam tot 17), dar diferența este că eu NU încerc să mă schimb doar de dragul de a avea o prietenă. Pentru „ei" sunt un ciudat, pentru alții sunt idiot, dar pentru cine contează (adică pentru familie, prieteni și pentru MINE) sunt normal.
Tu de fapt ce îți dorești? Un prieten oarecare sau să fii tu, cea adevărată și să găsești băiatul potrivit fără să îți compromiți personalitatea? Dacă e prima variantă, nu mai citi mai departe pentru că nu merită...
Ascultă-mă: există băieți potriviți pentru tine, băieți care ar pune eleganța unei femei și inteligența cu mult peste „dotări" sau alte cele.
Uite-mi o descriere simplă: sunt un programator ce scrie poezii și ascultă (în general) rock (combinația fatală) și nu pot să spun că nu au fost fete cu care aș fi putut fi împreună, dar au picat toate testul „eleganței" (adică al feminității). Tu dacă încerci să te schimbi o să pierzi asta, iar acest „dar" pe care ai știut să-l păstrezi e mai valoros decât zecile de prieteni pe care cur...prietenele tale i-au avut.
Aș vrea să te cunosc, să văd ce fel de persoană ești, dar nu cred că se poate (nu cred că stai în apropiere...) astfel că sfatul meu (cel mai important) este SĂ FII TU ÎNSĂȚI pentru că meriți multe (dar trebuie să mai aștepți) și să nu îți mai fie frică de NIMIC (mai ales de ce spun alții pentru că nu merită! Crezi că ei te ascultă când le zici ceva? îți zic eu: NU, iar tu trebuie să le răspunzi cu aceeași monedă)
Baftă!