| ReZiSTorr a întrebat:

Buna dimineata oamenilor! Revin cu o intrebare.Am 20 de ani,sunt student,pot sa spun ca arat bine,sunt manierat, cu bun simt, insa am o problema, sunt putin timid sau stangaci cand vine vorba de fete.Ce inseamna asta? De-a lungul timpului am avut doar 2 relatii care s-au sfarsit nu tocmai ok si am inceput sa nu am aceeasi incredere in fete.Sunt o persoana mai retrasa, nu imi place sa ma fac vazut.De cativa ani cunosc o fata de aceeasi varsta cu mine, am cunoscut-o prin intermediul internetului si am vazut-o de cateva ori pe strada.Ei bine, fata asta de ceva timp observ ca imi da "ador" la diferite poze pe care le pun pe Facebook.Pe langa asta,o am si pe Snapchat,vorbim dar vorbim lucruri generale,n-am intrat niciodata in amanunte, relatii, ce ii place ei, lucruri de acest gen.Curand mi-am dat seama ca aceasta fata imi place si tin minte ca in urma cu ceva timp am trimis un snap cu verisoara mea, iar ea m-a intrebat daca e prietena mea si am spus ca nu, ca sunt singur.Atunci mi-a spus si ea ca e singura si ca s-a despartit de prietenul ei deoarece nu era ok.Intrebarea mea este,cum as putea sa intru mai in detalii sa vorbesc cu ea deoarece nici ea nu pare a fi foarte interesata de mine, dar daca asteapta totusi eu sa fac primul pas, acesta fiind motivul pentru care e mai distanta? Niste sfaturi va rog frumos, sunt singur de aproximativ 1 an de zile si nu prea am prieteni

Răspuns Câştigător
| Cineva797406016386 a răspuns:

Mai ai nevoie de 5 lamburghiniuri și 10 BMW uri și o să fie sigura a ta happy
Sper că am putut să îți fiu de ajutor

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu intra in detalii, cu cât știe mai puține despre tine cu atât mai bine. Păstrează un aer misterios. Că ea își imaginează că ești vreun mascul alfa, de aia te și întreabă dacă varata e prietena ta.
Aia vrea p_ula, nu are ea chef de relații. Nu o lu-a cu relații și nu incerca sa te dai ca vreinad sa fi iubitul ei.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: