anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor! De fiecare data când am de ceva de plătit important apelez la iubitul meu deoarece ai mei nu ma pot ajuta și lui ii promit mereu ca peste 2 săptămâni sau o luna el va vedea banii inapoi si chiar i-am dat.

Problema e ca el ma ajuta și după nu stiu cum se ajunge ca spune ca el sta prost cu banii când îmi da mie si ca de ce nu apelez la ai mei. Si eu nu știu ce sa ii spun pentru ca ai mei nu mereu au. Eu sunt studenta si nu pot lucra deoarece am examene și facultatea e grea și am și licenta.Tot ce fac e sa lucrez de 2 3 ori pe luna pentru putini bani și nu-mi ajung sa ma descurc cu facultatea.
De ce el îmi oferă ajutor dupa îmi spune ca îl afectez sau ca de ce nu ma descurc singura?
Sa nu mai apelez la el? Uneori îmi cere sa facem 50 50 si la cheltuieli din oras.Sa trag mai tare de ai mei.Nu stiu cum sa ma impart între ei și el.El ii judeca pe ei iar eu de ei nu ma pot lua ca-s parintii mei. Dati-mi un sfat ca ma tulbura tot

23 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sa te angajezi ce vrei sa faci, multi au serviciu si fac si facultate, daca nu te descurci renunti la facultate si te duci la munca, parintii numai sunt obligati sa iti dea, ai prieten munciti amindoi nu doar el si tu stai ca parazitul nu faci nimic doar ceri, lasa facultatea ca nu te ajuta la nimic.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Deci consideri ca studiile sunt o prostie nu?

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Anamaria132425):

O pierdere de timp si de bani

| Anamaria132425 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

E clar atunci dacă produci pe șantier 5000 lei în loc la birou ca inginer 1000 lei inseamna ca facultatea e degeaba.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Anamaria132425):

Fă ce vrei e treaba ta tu crezi ca toti ăia cu facultate au salariu 5000 de lei? Fa facultate si vezi tu ce serviciu gasestisi ce salariu vei primii.

| RAY a răspuns:

Profita draga mea de ce ți a Dumnezeu, dacă îi dăruiești sex profita de el, sexul costa, un Nr pe centura e 100 de lei, tu ești fata frumoasa, tânără una că tine ajunge la 100 de euro, vezi și de video chat sau only în viața totul e permis și crimă

| Anamaria132425 a răspuns (pentru RAY):

Nu vreau sa profit de el!

| RAY a răspuns (pentru Anamaria132425):

Atunci nu te plange

| Violleta2022 a răspuns:

"...Tot ce fac e sa lucrez de 2 3 ori pe luna pentru putini bani și nu-mi ajung sa ma descurc cu facultatea."

Poti sa ne spui si noua ce job este acela unde lucrezi doar de 2-3 ori pe luna? Inca nu am auzit de asa ceva.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru Violleta2022):

În mall la așezat haine sau la marfa

| Violleta2022 a răspuns (pentru Anamaria132425):

Pai, ia-ti job de sambata si duminica, muncesti 8-10 zile pe saptamana si castigi foarte bine, ca-n weekend se plateste dublu.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru Violleta2022):

A și eu timp liber nu mai am nu? Sau în weekend sa mai fac alte teme.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Anamaria132425):

Chiar si in weekend lucrezi 8 ore, dormi 7-8 ore si tot iti raman 8 ore pentru teme si relaxarea.
Deci: tu ce vrei, bani sau timp liber?

| Anamaria132425 a răspuns (pentru Violleta2022):

Sa invat

| Violleta2022 a răspuns (pentru Anamaria132425):

Atunci limiteaza-te la cat bani ai nu mai faci cheltuieli deloc, stai acasa la parinti, mananci de la ei si inveti.
cand iti permiti iti iei job si muncesti, daca in wekeend nu ai chef sa castigi niste bani.
Este in orice caz rusinos sa tot imprumuti bani de la unii si altii, in loc sa pui mana sa muncesti ca sa-i castigi singura, asa cum este normal si cinstit.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru Violleta2022):

Am zis ca invat în eekenduri

| Violleta2022 a răspuns (pentru Anamaria132425):

Sigur, ai timp si de invatat in weekend!
Lucrezi 8 ore
Dormi 7 ore
Inveti 5 ore
si-ti raman de recreere inca 4 ore
Deci 24 de ore complete, cu tot ce vrei in ele, doar vointa sa ai!

| mihai69 a răspuns:

Caută un job.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru mihai69):

Tu vezi ce scrie acolo sau nu judeci? Lucrez dar pot ft rar din cauza examenelor

| mihai69 a răspuns (pentru Anamaria132425):

Tu ai 7 ani de acasă, sau?
Am făcut facultatea la seral, așa că știu că se poate face și școală, și serviciu. Nu mai veni cu scuze de copil răsfățat!

| Anamaria132425 a răspuns (pentru mihai69):

Am examene multe si licenta.Si da lucrez dar rar în regim zilier si asta nu ma ajuta mult.

| mihai69 a răspuns (pentru Anamaria132425):

În anul când am absolvit, pe lângă examene plus licență, trebuia să plec în delegații în provincie și ca să fie și mai interesant, tatăl meu a murit de cancer la plămâni. Chiar îi spusesem profului îndrumător de proiect că vreau să-mi bag picioarele și să amân anul. Din fericire, m-a convins că se poate și am tras efectiv de mine.
Și, ca fapt divers, eram și căsătorit, cu doi copii mici.
Deci crede-mă, se poate!

| Cavaler001 a răspuns:

Poți face bani și pe lângă facultate. E alegerea ta cum anume vrei.și depinde și de aptitudinile și calitățile tale.