anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor! De fiecare data când am de ceva de plătit important apelez la iubitul meu deoarece ai mei nu ma pot ajuta și lui ii promit mereu ca peste 2 săptămâni sau o luna el va vedea banii inapoi si chiar i-am dat.

Problema e ca el ma ajuta și după nu stiu cum se ajunge ca spune ca el sta prost cu banii când îmi da mie si ca de ce nu apelez la ai mei. Si eu nu știu ce sa ii spun pentru ca ai mei nu mereu au. Eu sunt studenta si nu pot lucra deoarece am examene și facultatea e grea și am și licenta.Tot ce fac e sa lucrez de 2 3 ori pe luna pentru putini bani și nu-mi ajung sa ma descurc cu facultatea.
De ce el îmi oferă ajutor dupa îmi spune ca îl afectez sau ca de ce nu ma descurc singura?
Sa nu mai apelez la el? Uneori îmi cere sa facem 50 50 si la cheltuieli din oras.Sa trag mai tare de ai mei.Nu stiu cum sa ma impart între ei și el.El ii judeca pe ei iar eu de ei nu ma pot lua ca-s parintii mei. Dati-mi un sfat ca ma tulbura tot

23 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sa te angajezi ce vrei sa faci, multi au serviciu si fac si facultate, daca nu te descurci renunti la facultate si te duci la munca, parintii numai sunt obligati sa iti dea, ai prieten munciti amindoi nu doar el si tu stai ca parazitul nu faci nimic doar ceri, lasa facultatea ca nu te ajuta la nimic.

| Anamaria132425 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Deci consideri ca studiile sunt o prostie nu?

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Anamaria132425):

O pierdere de timp si de bani

| Anamaria132425 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

E clar atunci dacă produci pe șantier 5000 lei în loc la birou ca inginer 1000 lei inseamna ca facultatea e degeaba.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Anamaria132425):

Fă ce vrei e treaba ta tu crezi ca toti ăia cu facultate au salariu 5000 de lei? Fa facultate si vezi tu ce serviciu gasestisi ce salariu vei primii.

| RAY a răspuns: