| hotangel a întrebat:

Vreau sa va spun povestea mea si sper sa primesc sfaturi utile si de asemena sper sa nu ma criticati prea dur.Deci pentru inceput trebuie sa va spun ca am 21 de ani si ca sunt studenta.Anul trecut am intalnit un baiat cu un an mai mare ca mine si in acel moment il credeam perfect pentru mine.Pur si simplu nu mai puteam sa ma gandesc la altcineva decat la el.Ne intelegem perfect si desi nu aveam decat 10 luni de cand ne cunoscusem, m-a cerut in casatorie si eu am acceptat.La sfarsitul anului 2 de facultate am hotarat sa facem pasul cel mare si anume sa le spunem si parintilor.Am mers cu el acasa la mine si parintii mei nu au fost prea incantati,nu pentru ca nu le pacea de el, ci pentru ca trebuia sa plec la 2oo de km de ei.(pentru ca eu nu fac facultatea in acelasi oras in care locuiesc parintii mei). Desi le-a fost greu, au acceptat si eu am plecat sa ma mut la el.Totul a fost bine o perioada de timp,insa dupa cateva saptamani,cand parintii mei au venit in vizita, am inceput sa vorbim despre nunta ce uram sa vina.Cum parintii mei nu prea erau de acord,au zis ca ei nu dau bani,in sensul ca nu ne ajuta sa facem nunta, deoarece cei ce trebuie sa o face sunt parintii lui.Asta a fost momentul in care parintii nostri s-au certat si de atunci lucrurile au incept sa fie tot mai urate.Acea viata roz la care am visat eu s-a transformat intr-un cosmar.Am ramas la el inca o saptamana,timp in care parintii lui ma priveau foarte urat si imi reprosau foarte multe lucruri, binenteles referitoare la bani.Vazand ca incepem sa nu ne mai intelegem,i-am propus sa ne mutam doar noi doi cu chirie,insa el mi-a reprosat ca eu nu lucrez si ca nu avem cum sa platim chiria, dar eu aveam banii pentru taxa la facultate pentru anul urmator si erau suficienti pentr o luna sau doua pana imi gaseam si eu de munca.Insa el a zis ca nu poate sa plece de langa parintii lui, ca pentru el tatal lui este cel mai important.Cuvintele lui dar si faptul ca tatal lui ne-a jignit m-au fac