| Hammurabi a întrebat:

Care dintre tipologiile de mai jos ați considera că reprezintă un bărbat adevărat?

1. Un soț care își iubește soția, e atent la nevoile și dorințele ei, o ocrotește și o pune permanent pe primul loc?

2. Un soț care se comportă de așa natură astfel încăt soția să fie permanent îndrăgostită de el, punându-se pe ea pe locul secund, din dragoste pentru el?

32 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

3,golani,vagabonzi cu experiența in sex

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

3. Un sot care s-a saturat de psihicul feminin de rahat, si-ar ocroti sotia dar stie ca ala ar fi sfarsitul relatiei, asa ca isi iubeste copiii, si se foloseste dpdv sexual de mama lor.

Poate ca o dau in Romeo Fantastik, dar pare mai importanta performanta din pat decat seriozitatea.
Barbat adevarat e ala care are si scoala, si abilitati fizice, si bani.
Relatiile sunt irelevante, femeile se uita la multe alte chestii pe langa sau in afara de 'barbatie'. Mutalaii submisivi sunt printre primii care se casatoresc, de obicei cu fostele curve din liceu laughing

| T0T a răspuns:

Oricine cu cromozomii xy este un bărbat adevărat.

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

Dar cineva cu cromozomi xx care se considera barbat?

| T0T a răspuns (pentru anonim_4396):

Degeaba se consideră. Nu e.

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

Daca zici tu

| Lioana a răspuns:

2 in 1. Altfel nu e ok.
In prima varianta el e cel care iubeste mai mult.
In a doua varianta ea iubeste mai mult.
E frumos si bine atunci cand amandoi iubesc in mod egal.

| Hammurabi explică (pentru Lioana):

Păi de ce?
De ce nu e suficient un soț în varianta 2?
Poate exista un soț în varianta 2 care să nu includă și varianta 1?
Cum ar putea reuși un bărbat să fie în varianta 2, dar fără să fie deloc în varianta 1?

Deci, de ce nu e suficient un soț în varianta 2?

| Lioana a răspuns (pentru Hammurabi):

Da. Poate exista varianta 2 fara varianta 1. O femeie poate iubi un bărbat și sa fie in stare sa faca orice pentru el chiar daca el nu e atent la nevoile ei si nu o pune pe primul loc.
Dar asta nu înseamnă ca el e bărbat adevarat.

| Hammurabi explică (pentru Lioana):

Da. Deja mă declar depășit la chestia asta.
Cred că n-o să înțeleg niciodată cum o persoană poate iubi pe cineva, care o tratează mizerabil și nu-i pasă de ea.

Doar dacă nu suferă de sindromul Stockholm.

| Lioana a răspuns (pentru Hammurabi):

Da. Uneori iubirea e greu de inteles. Dar faptul ca o femeie iubeste un bărbat nu-l face pe el barbat adevărat. Daca e sa aleg un bărbat adevarat intre cei doi, il aleg pe cel din varianta 1, desi e mai adevarat daca cumuleaza si varianta 2.

| Antopuff a răspuns (pentru Hammurabi):

Acele persoane de care zici tu au anumite probleme dar asta nu înseamnă ca o femeie normala accepta sa fie tratata oribil si mai are si sentimente pentru acea persoana.

Din perspectiva mea un bărbat adevărat oferă siguranță nu neapărat pune femeia pe primul loc și cade la picioarele eilaughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru Hammurabi):

Răspunsul e : Da, se poate!
( întreabă bărbații, pune-i să descrie un astfel de comportament ), vei înțelege!

| Hammurabi explică (pentru anonim_4396):

Adică să o trateze în ultimul hal, să-și bată joc de ea și ea să-l iubească de dă pe spate?
De ce ar face asta dacă e normală la cap?

| Emma30555 a răspuns:

Important e sa o iubească, sa o respecte, sa se înțeleagă și sa fie reciproc. Poate sa fie ca exemplul 1 și totuși sa nu îl poata iubi, nu îl face bărbat adevărat ca este el un bărbat bun și atent și o iubește, sau la fel poate sa fie 2 degeaba îl iubește dacă nu e fericita, la un moment dat se satura dar dacă e 2 după descrierea ta și ea e îndrăgostită de el înseamnă că face ceea ce trebuie, adică include cumva și din 1 dacă ea este fericita. Concluzia e ca un bărbat adevărat face fericita o femeie pe care îl iubește cu adevărat. Nu e suficient sa o iubească doar el sau doar ea pe el trebuie reciprocitate ca acel cuplu sa fie unul fericit.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1 nu o exclude neaparat pe 2

| Hammurabi explică (pentru anonim_4396):

Teoretic nu.
Dar suntem pe Pământ, nu în Rai. laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru Hammurabi):

Nu mai fi asa sceptic.

| Eireann a răspuns (pentru Hammurabi):

Ca femeie imi place sa fiu alintata si ocrotita dar la fel de mult imi place si sa-i fac cadouri, mici surprize si sa am grija de prietenul meu. Asa functioneaza o relatie, dai si primesti. Un barbat adevarat si o femeie adevarata gasesc echilibrul.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu cred ca prima. Dar mi se pare normal sa fie si reciproc. Gen sa se se pună cei doi reciproc pe primul plan. Si cumva sa fie mai atenti la celalalt decat la sine insusi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu le-aș alege pe amândouă și aș face un mix intre cele două, poate cu mici adăugări și eliminări

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Fiind femeie, aleg tasta 1 happy

| Hammurabi explică (pentru anonim_4396):

Știu că-ți plac "analizele fine", deci, aceeași întrebare de mai sus.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1.

| EcceHomo a răspuns:

E greu să trăiești pentru cineva, ar fi o provocare.
Aleg 2.

| Strwberrs a răspuns:

Cred ca 1

| Allemando a răspuns:

1

| Anonim67377882 a răspuns:

2. Primul e simp si e trist sa fi simp.

| Gambler007 a răspuns:

Astea erau tipologii de pe vremea comunista, in ziua de azi sunt expirate de mult si orice prost stie asta

| Hammurabi explică (pentru Gambler007):

De ce, în ziua de azi îi dai cu bâta în cap și o cari în peșteră?
Dar, mă rog, cum știi tu. Nu te contrazic.

| Gambler007 a răspuns (pentru Hammurabi):

Femeie in ziua de azi care sa nu alegea un barbat dupa starea materiala cat mai normala sau peste vezi doar foarte rar pe la satele parasite din Romania, stai cuminte

| Gambler007 a răspuns:

Stiu n cazuri in care se comporta cum zici tu in intrebare, unde majoritatea sunt casnice si bou baga munca fara oprire sa intretina pzd