| Hammurabi a întrebat:

Care dintre tipologiile de mai jos ați considera că reprezintă un bărbat adevărat?

1. Un soț care își iubește soția, e atent la nevoile și dorințele ei, o ocrotește și o pune permanent pe primul loc?

2. Un soț care se comportă de așa natură astfel încăt soția să fie permanent îndrăgostită de el, punându-se pe ea pe locul secund, din dragoste pentru el?

32 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

3,golani,vagabonzi cu experiența in sex

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

3. Un sot care s-a saturat de psihicul feminin de rahat, si-ar ocroti sotia dar stie ca ala ar fi sfarsitul relatiei, asa ca isi iubeste copiii, si se foloseste dpdv sexual de mama lor.

Poate ca o dau in Romeo Fantastik, dar pare mai importanta performanta din pat decat seriozitatea.
Barbat adevarat e ala care are si scoala, si abilitati fizice, si bani.
Relatiile sunt irelevante, femeile se uita la multe alte chestii pe langa sau in afara de 'barbatie'. Mutalaii submisivi sunt printre primii care se casatoresc, de obicei cu fostele curve din liceu laughing

| T0T a răspuns:

Oricine cu cromozomii xy este un bărbat adevărat.

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

Dar cineva cu cromozomi xx care se considera barbat?

| T0T a răspuns (pentru anonim_4396):

Degeaba se consideră. Nu e.

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

Daca zici tu

| Lioana a răspuns:

2 in 1. Altfel nu e ok.
In prima varianta el e cel care iubeste mai mult.
In a doua varianta ea iubeste mai mult.
E frumos si bine atunci cand amandoi iubesc in mod egal.

| Hammurabi explică (pentru Lioana):

Păi de ce?
De ce nu e suficient un soț în varianta 2?
Poate exista un soț în varianta 2 care să nu includă și varianta 1?
Cum ar putea reuși un bărbat să fie în varianta 2, dar fără să fie deloc în varianta 1?

Deci, de ce nu e suficient un soț în varianta 2?

| Lioana a răspuns (pentru Hammurabi):