| marian2011 a întrebat:

Care este memoria maxima a unui pc in GB fara sa o imbunatatesti de ex eu am 90 parca dar am mers la varamea si ii arata 410 :O e posibil sau ii arata gresit? se poate asa mult sa ai intr-un pc big grin dau funda

Răspuns Câştigător
| MaxiValau a răspuns:

Gei ce au 2. 000GB sunt amatori de jocuri si filme. Un joc cu o grafica f buna, ocupa in jur de 30 GB, iar un film 2 GB. Dupa ce se uita la film, nu-l sterge, ca poate mai vrea sa se uite si alta data, iar cel cu jocurile are mai multe jocuri instalate. Iti dai seama ca cel cu filmele are peste 800 de filmelaughing

7 răspunsuri:
| MaxiValau a răspuns:

E foarte posibil. Eu am in pc meu 500GB. Am prieteni care au si 2TB (2. 000GB). Poti sa ai in pc cati GB vrei tu.

| marian2011 explică (pentru MaxiValau):

Cm naiba asa mult ce sa faci cu atat? straight face

| marian2011 explică (pentru MaxiValau):

Si cat costa o uita-te cu 1000 GB? cam cat zici uh?

| MaxiValau a răspuns:

1.000GB (1TB) 200lei (2 milioane in bani vechi). Pretul asta e o nimica toata pe langa pretul final al pc-ului celui cu jocurilewinking

| marian2011 explică (pentru MaxiValau):

Nare cm 2 mi-l poate 20 doar eu am dat 7 pe asta cu 90 si varamea 12 pe aia cu 410

| MaxiValau a răspuns:

2 milioane doar memoria (hard-disck'ul). Prietenul meu, la fel ca si mine, ne-am facut calculatorul pe bucati, adica nu l-am cumparat deja montat. Am cumparat carcasa, procesor, RAM, hard-disck, placa de baza, video, coolere si altele, si le-am montat noi, acasa. Eu am dat 20 de milioane pe unitatea mea care are 500GB, dar si eu puteam sa-i pun 2. 000GB. Nu i-am pus pentru ca nu aveam ce sa fac cu atat memorie. Si daca te intereseaza, poti sa-i pui 1. 000GB oricarui calculator, nu conteaza daca e vechi sau nou

Întrebări similare