anonim_4396
| Anonim întreabă:

Daca am luat pastila de a doua zi Postinor dupa actul sexual neprotejat si dupa o saptamana mi-a venit ciclu sunt sanse sa ramin insarcinata?

Răspuns Câştigător
| DrageanElena a răspuns:

Daca erai insarcinata iti venea ciclu cu dureri pentru ca eleminai copilul... daca nu tia venit cu dureri inseamna ca nu esti ...de aia e pastila de a 2 zi ca sa elemine o sarcina nedorita.nu ai cum sa fi daca leai luat la orele care trebuia.si ai mare grija sa nu le mai iei intr-un interval de minim 6 luni e foarte riscant... ex: o prietena de-a mea a luat de 2 ori intr-o luna si a avut mari probleme la ovare si a avut si o sarcina extrauterina...doamne fereste. daca inca mai ai dubii ia-ti un test de sarcina...ai grija de tine

5 răspunsuri:
Janina
| Janina a răspuns:

Nu cred ca esti insarcinata...insa, nu era mai simplu sa cumperi o cutie de prezervative?

| afrodita17 a răspuns:

In urma acestui act sexual nu mai ai cum sa fii insarcinata...ai ''scapat''.winking.insa fii atenta caci ''postinor'' nu e recomandat a fi luat de mai mult de 2 ori pe an...la un interval de 6 luni.winking

| afrodita17 a răspuns:

Adica gata .nu mai ai de ce sa iti faci griji. .nu mai ai cum sa fii insarcinata.winking

| DrageanElena a răspuns:

Salut...scrie foarte clar in prospect.de ce nu cititi prospectele? luati medicamente asa numa de dragu' buni? daca nu ti-a venit cu dureri inseamna ca nu ai fost gravida.si in urma pastilelor trebuie sati vina ciclu .cam la o saptamana dupa ce le-ai luat. e bine ca tia venit.

anonim_4396
| Anonim explică:

Am si eu o intrebare... dupa ce am luat postinor dupa aproximativ o saptamana am niste dureri(ca cele menstruale) si am niste scurgeri maro si foarte nesemnificative cantitativ...asta inseamna ca eram insarcinata? mai inseamna ca am scapat de o eventuala sarcina?