| TheToxicNightmare a întrebat:

Femeile trebuie sa fie neaparat casatorite?

Răspuns Câştigător
| constantyna a răspuns:

Da, ca si barbatii, doar daca au optat pentru viata monahala, atunci nu.Sau cei care nu-si gasesc nici un fel de partener, datorita bolilor(de exemplu, o persoana cretina, sau cu sindromul Down, boli genetice,-astea sunt chestiuni medico-legale, pe care nu le discutam aici-)nu trebuie sa se casatoreasca. Discutia(tema) despre casatorie este complexa. O femeie(fata) trebuie sa se casatoreasca cu un barbat, precizez, sa nu se inteleaga altceva.

13 răspunsuri:
cristacheceliute
| cristacheceliute a răspuns:

E recomandat daca vor copii.

| Anca a răspuns:

NU! Chiar deloc!
Femeile nu traiesc prin intermediul barbatului ca un copil legat de cordonul ombilical de mama.
Suntem 2 fiinte individuale. Traim impreuna din dragoste, respect unul pentru altul si potrivire.
Dar nu e musai sa semnezi un ACT ca sa faci copii si sa ai un "sot".
Un barbat iti poate fi ca si sot si fara acea semnatura.

Insa, societatea in care traim vede un handicap in femeile care nu s-au casatorit pana la o anumita varsta.
Si eu imi doresc sa ma casatoresc in cativa ani, dar ----daca nu va merita nici un barbat statutul de sot al meu in anii care miºam propus eu sa-l gasesc, atunci raman si necasatorita!

Stefan
| Stefan a răspuns:

Femeia este un dar minunat al naturii, are un rol foarte important in societate si familie. În mod normal femeile ar trebui sa fie casatorite.

| JayLeno a răspuns:

Nu

| emy_8408 a răspuns:

Dupa parerea mea ar cam trebui.hee hee

| Puiutz a răspuns:

Nulaughing.
Dar totusi sa iti petreci viata singura nu mi se pare foarte placutstraight face.
Bine acum sunt dinalea care n`au treabalaughing, ii tot schimbaoh go on si la 70 de anilaughing.
Dar dupa mine e frumos sa intemeiezi o familie!

| latexcap93 a răspuns:

Pe la 8-7 ani asa thinking

| psihox a răspuns: