| BabyGirl_2416 a întrebat:

Hei TPUhappy
Deci...de 6 zile tot il visez pe baiatul de care imi place in diferite ipostazestraight face
De ce credeti ca il tot visez de 6 zile incontinuu?straight face
Adica ce inseamn asta?straight face
Dau FUNDAlove struck

Răspuns Câştigător
| kiss a răspuns:

Iarta-ma ca te dezamagesc dar nu inseamna absolut nimic.
te gandesti la el foarte mult ceea ce este normal de vreme ce-l placi iar creierul tau asa reactioneaza. asa suntem conceputi, visele pot fi inselatoare. sunt prea multe de spus in legatura cu visele, pe scurt nu trebuie sa crezi in ele indiferent de ce iti arata. tu il visezi pe tipul care iti place, asta are legatura mai mult cu tine decat cu el, sunt relevate sentimentele tale, e lucrul constiintei tale. unii viseaza ce au facut in timpul zilei, lucruri care i-au marcat din punct de vedere emotional, asa si tu. deci sa nu nu are o insemnatate anume.
pot sa iti dau mai multe detalii despre vise, daca esti curioasa, doar sa imi spui. bafta :*

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Inseamna ca te gandesti prea mult la el si iti place de respectivul.

| Izabelaisa a răspuns:

Buna Babygirl happy
Nu e nimic rau si eu il visez pe prietenul meu in fiecare noapte big grin
Pentru ca adormi cu gandul la el te-ai indragostit si poate de aia el te cauta prin vise big grin si tu pe el tongue deci poate si el se gandeste atat de mult la tine tongue happystai chill nu-i nimic grav doar ca ti la el tongue si il vrei cat mai aproape de aia il visezi tot timpu :p!

| chocolatte a răspuns:

Adormi cu el in gand! Iar subconstientul tau lucreaza!

| CrIsSLoveCristi a răspuns:

K il adooorii

| mary_1175 a răspuns:

Ca te-ai indragostit de el,si ca ai vrea sa fii cu el, si daca in vis il visezi in diferite ipostaze, asta inseamna ca vrei sa se intample in realitate.esti prea indragostita de el

| K3TtX a răspuns:

Eu zic ca te atrage, iti place mult de elhappy

| yfgsdufsdhfgyfrhwer a răspuns: