anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey! In ultimul timp am o viata complicata si as vrea vad cateva pareri.Sunt studenta in ultimul an si locuiesc intr-un camin studentesc.La inceputul anului una dintre fete l-a adus pe un coleg de-al ei(si el sta in camin)sa ne lege internetul si el a venit cu toti baietii din camera lui.De atunci ne-am imprietenit si ne vizitam zilnic.Nu stiu cum s-a intamplat,dar fiecareia dintre noi ne-a placut de cate un baiat din camera si vizitele au inceput se se prelungeasca pana dimineata,in sensul ca dormim impreuna fiecare cu "baiatul ei", chiar daca majoritatea au alte relatii.Atunci cand i-am cunoscut pe baieti eu doar terminasem o relatie de un an si nu prea aveam chef de alta.Insa daca toate fetele au acceptat ca baietii sa doarma cu ele, am acceptat si eu pe unu' dintre ei.Am DORMIT de foarte multe ori impreuna,imbratisati, insa niciodata nu a indraznit mai mult.(este si mai mic cu 2 ani ca mine si este super timid).Imi placea de el dar ma saturasem sa tot astept asa ca am profitat de faptul ca un alt baiat(pe care-l placeam de mult timp) ma invitat in oras,am acceptat, am devenit prietena lui si momentan ne intelegem foarte bine.(el este mai mare ca mine cu 4 ani). Exact in seara in care am devenit prietena celui de-al doilea, cel din camin a venit sa doarma cu mine.Seara aia s-a purtat total diferit fata de cum il stiam eu, adica m-a sarutat si m-a facut sa cred ca el chiar ma place.Acum sunt cu amandoi si nu stiu ce sa fac.Nu am sentimente pentru niciunu pentru ca totul s-a intamplat de curand si daca ar fi sa aleg nu as stii pe care.Deci ce credeti ca ar trebui sa fac? Sa aleg unu'dintre ei? Sau sa fac ce am facut si pana acum?

Răspuns Câştigător
| greenwave666 a răspuns:

Man, eu zic sa il lasi pe unul din ei, pentru ca, chestiile astea nu tin mult! i've done this big grin si te alegi cu nimic tongue eu zic sa ramai cu cel pe care il cunosti mai bine tongue sentimentele vor aparea cu timpu' ^_^! funda!

5 răspunsuri: