| FelipeR a întrebat:

O aventura pe jumătate.

Salurare oameni buni, eu sunt Felipe, ma gândeam sa fac seria "Storytime cu Felipe" si voi sa imi dati parerile voastre!

Eu locuiesc in Alba Iulia si sunt student la Cluj Napoca, de multe ori vin acasă la Alba la ai mei pentru a mai lua mâncare gătită pentru că nu îmi place să mănânc în oraș, întro zi de curând pe când așteptam trenul am decis să opresc cu tatăl meu la Kaufland să mai mă aprovizionez cu câteva lucruri. Film de acolo, am văzut printre raioane o fată care era exact genul meu adică plinuță, înaltă, cu fundul mare etc. Eu de obicei când sunt în loc public și văd o fată care îmi place, nu ezit să merg să îi spun că îmi place. Ea era împreună cu o fată puțin mai mare decât ea. Nu am știut cum să încep conversația și văzând că se uită foarte atentă printre raioane și la produse, am zis să deschid conversația prin a o întreba dacă lucrează la Kaufland, după care am făcut cunoscută atracția mea faţă de ea si am cerut un Facebook, în orele care au urmat de atunci fiind destul de ocupat nu am mai acordat multă atenție Facebook-ului, timp în care ea a trimis mesaje arătând că și ea este interesată de mine, după mai multe discuții am decis să mă întorc la Alba Iulia la o primă întâlnire cu ea, ea povestea ca e extrem de dezamăgită ca a fost 6 luni cu un turc care era căsătorit, cu copii si ca ea abia ulterior a aflat de asta, era foarte dornică să inceapa o nouă relatie si oarecum foarte dornică de sex. Ințelegând că imi place fundul ei neobișnuit de mare, mi-a trimis poza si a spus ca daca vin la Alba, voi putea sa il ating si sa il simt in toata splendoarea...Ce era in capul meu, vrea sex! A si spus ca va fi singura acasa, dar menționând ca fata mai in varsta care era cu ea era mama ei, iar ea are doar 15 ani! In ciuda acestui fapt, ea a spus ca a mai facut sex pana la 15 ani si nu ar fi prima data...(problema e ca ea nu arăta de 15 ani nici în ruptul capului, ci mai degrabă 20 si ceva, așadar nu stiu daca a min