anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ok, this is embarassing.
Am 25 de ani, lucrez ca asistenta medicala intr-un spital si de ceva vreme am o fantezie cu un doctor..nu ar fi nimic iesit din comun daca doctorul asta nu ar fi se fapt..doctorita..ne intelegem bine, suntem apropiate, facem glume, e "nebunatica", necasatorita, fara copii..mentionez ca nu am avut niciodata inclinatii/atractii/fantezii cu cineva de acelasi sex..nu stiu ce se intampla dar ma innebuneste chestia asta..si ea. Ce sa fac, cum sa scap de gandurile astea? Am auzit ca e ceva destul de des intalnit la femei heterosexuale sa aiba fantezii cu acelasi sex la un moment dat. Ati patit asa ceva?

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

De fapt ai o problemă în a recunoaște că ești (cel puțin la nivel de dorință/curiozitate) bisexuală.
Și nu e ceva ieșit din comun, majoritatea oamenilor sunt, într-o mai mică sau mai mare măsură. Doar că din păcate, mult prea puțini recunosc.
Poate n-ar fi rău să o provoci la o discuție, măcar să afli dacă are și ea o astfel de „înclinare". Dacă da... bravo vouă! Succes!

| YourAnonimus a răspuns (pentru mihai69):

Acest răspuns i l-as fi dat și eu, sincer laughing)

9 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Incearca sa faci tot posibilul de a intretine cu ea o discutie intr-o ambianta mai aparte. Incearca sa o inviti acasa la tine pentru o "sueta", sau sa-i propui sa iesiti impreuna intr-un pub, club, local la "agatat" sau pur si simplu sa va "destrabalati" petrecand impreuna a seara mai aparte. Doar incercand sa o determini sa accepte a astfel de "invitatie" vei reusi sa-ti dai seama de adevarata natura a comportamentului si convingerilor ei. Incercarea moarte n-are. Succes!

| Melindaaa91 a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Multumesc de incurajare..deja vorbim(mai in gluma, mai in serios) despre intalniri in afara serviciului.dar cu incetinitorul, totusi avand in vedere ca pana la urma sunt subalterna ei..idee care imi place, in contextul asta laughing