anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ok, this is embarassing.
Am 25 de ani, lucrez ca asistenta medicala intr-un spital si de ceva vreme am o fantezie cu un doctor..nu ar fi nimic iesit din comun daca doctorul asta nu ar fi se fapt..doctorita..ne intelegem bine, suntem apropiate, facem glume, e "nebunatica", necasatorita, fara copii..mentionez ca nu am avut niciodata inclinatii/atractii/fantezii cu cineva de acelasi sex..nu stiu ce se intampla dar ma innebuneste chestia asta..si ea. Ce sa fac, cum sa scap de gandurile astea? Am auzit ca e ceva destul de des intalnit la femei heterosexuale sa aiba fantezii cu acelasi sex la un moment dat. Ati patit asa ceva?

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

De fapt ai o problemă în a recunoaște că ești (cel puțin la nivel de dorință/curiozitate) bisexuală.
Și nu e ceva ieșit din comun, majoritatea oamenilor sunt, într-o mai mică sau mai mare măsură. Doar că din păcate, mult prea puțini recunosc.
Poate n-ar fi rău să o provoci la o discuție, măcar să afli dacă are și ea o astfel de „înclinare". Dacă da... bravo vouă! Succes!

| YourAnonimus a răspuns (pentru mihai69):

Acest răspuns i l-as fi dat și eu, sincer laughing)

9 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Incearca sa faci tot posibilul de a intretine cu ea o discutie intr-o ambianta mai aparte. Incearca sa o inviti acasa la tine pentru o "sueta", sau sa-i propui sa iesiti impreuna intr-un pub, club, local la "agatat" sau pur si simplu sa va "destrabalati" petrecand impreuna a seara mai aparte. Doar incercand sa o determini sa accepte a astfel de "invitatie" vei reusi sa-ti dai seama de adevarata natura a comportamentului si convingerilor ei. Incercarea moarte n-are. Succes!

| Melindaaa91 a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Multumesc de incurajare..deja vorbim(mai in gluma, mai in serios) despre intalniri in afara serviciului.dar cu incetinitorul, totusi avand in vedere ca pana la urma sunt subalterna ei..idee care imi place, in contextul asta laughing

| YourAnonimus a răspuns:

Merita sa încerci sa vorbești cu ea. Măcar așa îți dai seama dacă ești sau nu bisexuala, dacă îți place intr-adevăr sa fii cu o alta fata. Mult succes! Sper sa n-ai ghinionul pe care l-am avut și eu. Mi-ar plăcea sa-mi zici cum a mers :O

| PIKABOSS34 a răspuns:

Asta se întamplă atît la femei cat si la barbați important e ca nu ai ajuns la o extrema in care sa obligi persoana la acte sexuale. Asta poate fi si un fetish mai ciudat dar se poate rezolva cu ușurință

| Melindaaa91 a răspuns (pentru PIKABOSS34):

Ah, nu, nici pe departe..chestii nevinovate.

| JohnBy a răspuns:

Pfoa. in aceeasi situatie sunt si eu. Doar ca eu am inceput sa vorbesc cu persoana respectiva, discutii normale, prietenesti. si o tinem asa de cateva luni, deci ne cunoastem cat de cat. Nu stiu ce sa fac. Se vede ca suntem pe aceeasi lungime de unda dar niciunul nu face un pas inainte.

| Melindaaa91 a răspuns (pentru JohnBy):

Mai da-mi detalii te rog..in ce circumstante/ce legaturi ai cu persoana respectiva?

| JohnBy a răspuns (pentru Melindaaa91):

Suntem colegi de facultate. avem drum comun pana la gura de metrou si inainte sa intram ii mai propun sa ramanem la o cafea pe o banca, chestii de genul si mai vorbim. am stat odata si 3 ore pe banca seara, frig. pur si simplu vorbeam despre hobby uri, filme, facultate. eu zic ca nu ar fi stat oricine cu mine 3 ore sa vorbeasca. adica pana atunci nu vorbisem deloc, decat pe Facebook ne mai dadeam like-uri laughing