| Maxim_Alin_1994 a întrebat:

Salut baieti si fete am o nelamurire cu situatia mea personala am 19 ani lucrez ca Croitor dar ma bate gandu ca e timpu sa am o prietena o persoana pereche sufletului meu... vreau sa insinuez ca alte persoane de sex feminin de unde lucrez sun logoditi, casatoriti etc si eu bat apropoul ca la mine e servici casa-servici lucrez la bacesti dar sunt din negresti jud vs si in orasu meu nu gasesc fete de teapa mea tehnic vorbind sunt panarame mahalagiste si romancele la fel nu e diferenta mare! Exista sanse sa ma indragostec la locul de munca,, acolo sunt numai fete maritate exista sansa sa mai vina! Peste 1 an 2. Va rog am nevoie de parerea voastra si vreau sa stiu daca sunt numai eu cu aceasta dilema pe pamantu asta...va rog mult seriozitate.

12 răspunsuri:
| Danysan a răspuns:

Pana te casatoresti ai tot timpu din lume sa intalnesti o fata care si iti palca si de care sa te indragostesti. Bariera limita e 30 pentru noi asa ca stai lin.La fete daca au trecut de 27 de ani si nu sunt casatorite e cam aiurea.Eu unu asa gandesc.Cand faci copii cand esti baba? sau sa umblii in parc cu ei in baston? Important pentru tine e sa iit lagesti cunostiintele si sa incerci cu cine iti place fara sa te framante ca o sa fi refuzat.Personal eu spun ca ar trbuii sa ai decenta sa stai deoparte de cele maritate pentru ca nici tu nu ai vrea sa se dea altu la nevasta ta. Fete gasesti dar trebuie sa maresti aria de acoperire happy. Seara faina.

| Maxim_Alin_1994 explică (pentru Danysan):

La cevte referi cand zici treaba asta( Fete gasesti dar trebuie sa maresti aria de acoperire ).

| Danysan a răspuns (pentru Maxim_Alin_1994):

Maresti cercul de cunostinte si o sa intalnesti fete noi.E interesant sa cunosti fete si din alte orase sau localitati pentru ca nu sti cum apare fata cea pe care o cauti de atata vreme.

| Florinx123 a răspuns: