| IoSiAtat a întrebat:

Salut,TPU happy! Sunt impreuna cu prietenul meu de 1 an si jumatate ..am 16 ani happy ..si zice ca sa o fac cu el ..sunt virgina happy..si nu mi-e frica dar ..nu as vrea de la varsta asta + ca nu am asa mare incredere in el dar el spune ca ma iubeste si chiar isi doreste sa o faca cu minee. dar straight face... ( va rog fara raspunuri ironice happy. Multumesc.

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Spune-i ca ti-a zis un medic (eu chiar sunt medic) ca varsta minima de la care o femeie isi poate incepe viata sexuala, din punct de vedere medical, este de 17 ani si jumatate si roaga-l sa amanati orice discutie pe subiect pana atunci. Daca te iubeste cat de cat, te va astepta

13 răspunsuri:
| Purec a răspuns:

Daca dupa 1 an jumate nu ai incredere in el, nu trebuie doar sa il refuzi, ci si sa te desparti de elhappy ( dar mai intai asteapta un cadou de Craciun si apoi) laughing

| XyYx a răspuns (pentru Purec):

laughing)) tare asta cu cadoulrolling on the floor

| IoSiAtat explică (pentru Purec):

laughing)!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi se pare normal să își dorească după atâta timp.
Dacă nu vrei, nu o fă. Acum o să vină masculinii să îmi spună „dar vai, săracul tip și-a ținut organul în frâu atâta vreme și fata are doar fițe...". Nu e chiar așa! În dragoste ții mai puțin cont de nevoia ta și mai mult de a partenerului, iar el ar trebui să te înțeleagă, mai ales că ești virgină. Spune-i să te aștepte măcar până când faci minimul admis medical (vezi sfatul Brigaelei).
Baftă!

| December a răspuns:

Pai aici pot privi lucrurile din 2 directii :
1. Dupa 1 an si jumatate de relatie e normal sa vrea si el asa ceva. E totusi 1 an jumate! nu o luna-jumate! daaar acum vine punctul 2
2. La 16 ani poate e un pic cam devreme cum spui si tu. Plus ca daca nu ai incredere deplina in el e mai bine sa mai astepti. Dar intr-un an jumate ar cam trebui in linii mari sa vezi ce fel de persoana e.