| didda0305 a întrebat:

Salutare tuturor.
Se spune ca viata e cel mai frumos dar. Cum pot eu hotari daca sa curm viata unei fiinte? Pot fi oare atat de egoista incat sa ucid o viata? Poate ca Dumnezeu a vrut ca eu sa devin mama. Pot oare eu sa devin o criminala in fata divinitatii doar pentru ca parintii mei nu vor fi de acord? Am 17 ani, locuiesc in Italia, sunt eleva in clasa a 11-a si sunt insarcinata in aproximativ 6 saptamani. Tatal are 20 de ani. El spune ca imi voi distruge viata desi isi doreste acest copil.Parintii inca nu stiu, dar sunt convinsa ca vor insista cu avortul, insa eu consider ca sunt pregatita, dar nu stiu ce drepturi am si un copil nu se creste cu aer. Sunt convinsa ca voi fi o mama singura, fara ajutor familial, daca aleg sa pastrez copilul! Ce sa fac? Sunt disperata! Daca il pastrez, voi fi privita de societate ca o..., iar, daca nu, ca o criminala! Si apoi mai am de terminat si liceul. Ajutati-ma, va rog! Mihaela

11 răspunsuri:
| T4ny4 a răspuns:

Teroretic si stiintific,inca nu este om! Iar avortul a fost aprobat pentru ca nu este considerat a fi crima! Daca-l vei naste si-l vei da,va fi mult mai rau! Deocamdata este un embrion, intelegi? Fa-l cat mai repede cu putintza! Nu-ti distruge viitorul! Sunt sute de femei care candva au apelat la asta, iar apoi si-au construit cand au avut totul la indemana un viitor si-o familie.In plus i-ai distruge si lui viitorul! Fa avortul! Decizia iti apartine! Nu mai tine cont de gura lumii, nu ea te hraneste si nu ea te va ajuta sa cresti copilul!

| DomnulZ a răspuns:

Situatia ta este dificila.
La varsta ta, nu iti poti permite sa cresti copilul. Nu ai nici experienta necesara, si probabil nici suportul financiar.

Dar daca il vei ucide, vei comite un pacat si iti vei distruge in timp sufletul propriu, prin remuscari.