| alinutzy19 a întrebat:

Buna tuturor. as dori sa va intreb cum sa imi conving parintii sa-mi cumpere un bichon maltez.doresc sa mentionez ca sunt o eleva cu note foarte mari[a doua din cls si am doar la mate media 9]locuiesc intr-un apartament cu 3 camere[nu am probleme cu spatiul si 30 de minute, chiar si o ora pe zi am timp sa-l plimb.de cumparat la 600 ron aproape a i-as convinge, dar mama spune ca face mizerie.Sunt convinsa ca o sa-l pot dresa sa-si faca nevoile unde trebuie dar totusi parintii nu sunt de acord, pe tata aproape l-am convins dar mama nici nu vrea sa auda si de aia s-a razgandit si tata si spune ca atunci cand plecam de acasa nu am la cine sa-l las si alte chestii... CEL CARE MA AJUTA SA-MI CONVING PARINTII PRIMESTE 2FUNDITE UNA LA PRIMUL RASPUNS SI VOI POSTA O ALTA INTREBARE PE SITE SI ORICE RASPUNS VA DA II VOI DA IAR FUNDA +VOTURI

9 răspunsuri:
| Bibuşca a răspuns:

Spunele ca vei fi responsabila.Ca tu il dresezi sa nu-si faca nevoile in casa pentru ca bichoni sunt foarte inteligenti caini.
Spunele ca vrei un animalut de companie si ca tu vei avea grija de el/ea si ca lui nu-i va trebui o dadaca ca sa stea cu ei cat timp veti pleca voi 2-3 ore tu trebuie sa-i lasi niste jucari sa-si faca de cap sa nu se plictiseasca.Si ca parinti se vor bucura sa aiba un animalut, spune-le ca vrei unul pentru ca nu mai ai niciunul si ca vrei un bichon maltez.
Poti sa nu vorbesti cu ei cate va ore si sa fi suparata pe ei(din experienta asa reusesc tot cu ei).Sau in ultima zi de scoala daca vei lua diploma spune-le parintilor"uite am luat diploma, ca cadou as vrea si eu un bichon maltez penntru ca trebuie sa fiti mandri de mine ca am luat diploma si ca sunt desteapta si merit macar un cadou un catelus bichon maltez pentru ca voi avea eu grija de el/ea nu voi asta va voi asigura eu"dar trebuie sa citesti multe lucruri despre ei. Sper ca vei reusi sa-i convingi bafta!

| Șttefania a răspuns: