| alinutzy19 a întrebat:

Buna tuturor. as dori sa va intreb cum sa imi conving parintii sa-mi cumpere un bichon maltez.doresc sa mentionez ca sunt o eleva cu note foarte mari[a doua din cls si am doar la mate media 9]locuiesc intr-un apartament cu 3 camere[nu am probleme cu spatiul si 30 de minute, chiar si o ora pe zi am timp sa-l plimb.de cumparat la 600 ron aproape a i-as convinge, dar mama spune ca face mizerie.Sunt convinsa ca o sa-l pot dresa sa-si faca nevoile unde trebuie dar totusi parintii nu sunt de acord, pe tata aproape l-am convins dar mama nici nu vrea sa auda si de aia s-a razgandit si tata si spune ca atunci cand plecam de acasa nu am la cine sa-l las si alte chestii... CEL CARE MA AJUTA SA-MI CONVING PARINTII PRIMESTE 2FUNDITE UNA LA PRIMUL RASPUNS SI VOI POSTA O ALTA INTREBARE PE SITE SI ORICE RASPUNS VA DA II VOI DA IAR FUNDA +VOTURI

9 răspunsuri:
| Bibuşca a răspuns:

Spunele ca vei fi responsabila.Ca tu il dresezi sa nu-si faca nevoile in casa pentru ca bichoni sunt foarte inteligenti caini.
Spunele ca vrei un animalut de companie si ca tu vei avea grija de el/ea si ca lui nu-i va trebui o dadaca ca sa stea cu ei cat timp veti pleca voi 2-3 ore tu trebuie sa-i lasi niste jucari sa-si faca de cap sa nu se plictiseasca.Si ca parinti se vor bucura sa aiba un animalut, spune-le ca vrei unul pentru ca nu mai ai niciunul si ca vrei un bichon maltez.
Poti sa nu vorbesti cu ei cate va ore si sa fi suparata pe ei(din experienta asa reusesc tot cu ei).Sau in ultima zi de scoala daca vei lua diploma spune-le parintilor"uite am luat diploma, ca cadou as vrea si eu un bichon maltez penntru ca trebuie sa fiti mandri de mine ca am luat diploma si ca sunt desteapta si merit macar un cadou un catelus bichon maltez pentru ca voi avea eu grija de el/ea nu voi asta va voi asigura eu"dar trebuie sa citesti multe lucruri despre ei. Sper ca vei reusi sa-i convingi bafta!

| Șttefania a răspuns:

30 se minute sau o ora nu sunt de ajunslaughing Eu imi plimb cainele cam 4 ore pe zi.
2 funde nu poti da!
Poi eu zic sa il iei si pur simplu apari cu el acasa! Sunt sigura ca o sa il adore. Poate mama ta nu vrea pentru ca nu are bani. Este criza! Sa sti ca nici mama mea nu vroia din cauza asta. Dar am acum un cocker spaniel si am avut noroc ca eu l-am luat pe gratisbig grin

| Kennysa a răspuns:

Bun deci,arata-le poze cu bichoni maltese si spune-le despre ei lucruri bune si spune-le ca sti cum sa il dresezi cand face la toaleta ii iei un pempars si stergi cu pemparsul in locul ala si il pui sa miroasa si il cerci cu o voce blanda dar autoritara,si le zici ca iubesti aceasta rasa si e bine sa ai un prieten cand vii obosit de la munca si de la scoala sa ai cu cine sta si cui sa iti impartasesti problemele,deoarece un caine este foarte loial, la mine a mers mereu, succes!

| Fantoma_1807 a răspuns:

Spune/le ca vei avea tu grija de el, ca simti nevoia sa ai un prieten linga tine pentru ca atfel nu vei mai putea invata atit de bine, plingi un pic, fa putin botic si daca nu mergi la santaj, invat imi luati catelul ...bafta

| alinutzy19 explică:

Mama spune ca trebuie sa ma scol la ora 5 sa-l scot afara si noaptea la 1. si oricine ii zice ca poate fi dresat la toaleta zice ca cainele[scuze cacafonia]e tot caine si zice ca si daca ii cumperi lada cu nisip duce nisip de pe labe in toata casa si ca doar nu loi sterce in fund[scuze vorbitul]dupa ce isi face nevoiile chiar nu mai stiu ce sa-i zic.si am deja hamster, 3 pesti, 2 papagali pe care le-am luat doar pentru ca nu mi-a luat caine dar mi-am dat seama ca nu-l pot inlocui cu alt animal

| NOsay a răspuns (pentru alinutzy19):

Si eu sunt in aceeasi situaie am 2 hamsteri si un porc de guineea

| adrianarp a răspuns:

Sall... eu am 2 variante:
1. sa ii rogi sa iti cumpere un animalut mai mic prima data( ceva gen hamnster sau ceva) si sa le zici ca daca poti avea grija de el poti sa ai grija si de un caine ( da asta inseamna ca u ai grija de el, ca sa le demonstrezi ca poti avea grija de un caine).

2. poti gasi o prietena care sa tina cainele atunci cand esti plecata ( sa o rogi pe prietena ta ca mama ei sa ii sune pe parintii tai si sa le spuna ca are ea grija de caine), si sa te dai bine pe langa ei, sa le spui ca numai tu o sa ai grija de el, ca iti doresti f mult un caine, ca daca ti-l ia o sa inveti si mai bine, ca o sa fi cea mai cuminte si ascultatoare, etc... da ai grija sa te ti de promisiuni. incearca sa te dai bine pe langa ei


sper ca te-am ajutat.bafta!

| hubbabubba_4047 a răspuns:

Eu cred ca ar trebui sa le spui ca te-ai chinuit tot anul sa obtii note bune si pentru ca i`ai facut mandrii ca sunt parintii tai meriti si tu cainele asta. Spunele ca o sa ai grija de el... sper ca te-am ajutat

| alexutuanm a răspuns:

In primul rand parerea mea este ca ar fi bine sa nu iti iei un bichon pentru ca sunt destul de greu de dresat si latra mult. Dar asta este doar un sfat. Iti poti alege alta rasa care o sti ca o are si o coleg/a sau un prieten. Aduti parinti la el acasa sa vada cainele. Vezi sa fie educat si frumos cainele. citeste pe internet sau intr-o catre de caini despre sasa respectiva.