| Anonim7272HN a întrebat:

Hello, sunt elev in clasa a X a la profilul stiinte ale naturii si voiam ca dupa ce o sa iau bacul sa dau la medicina, stomatologie insa am o problema eu nu stiu mai deloc chimie din cauza unor profesoare care nu si au dat interesul, intrebarea mea fiind voi de unde ati incepe cu invatatul chimiei si ce ati invata, de unde sa incep? Imi puteti da un exemplu de site sau ceva aplicatie de pe care as putea sa invat?

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Nu te stresa, la medicina se face doar biochimie (la Cluj cred ca mai fac inca o materie legata de chimie, dar nimic mai mult). Toata chimia pe care trebuie sa o stii este pentru admitere, si anume materia din clasele 10 si 11 (daca nu s-a schimbat de cand am terminat). Poti face rost de manuale de la biblioteca sau sa le cumperi. Daca o intrebi pe profesoara de la clasa in ce ani se face chimie organica si ii spui ca vrei sa mergi la medicina sunt sanse mari sa te ajute cu indicatii. Urmatorul pas este sa te interesezi la secretariatul facultatii (sau pe site) unde vrei sa dai admiterea ce se cere, care este bibliografia si sa faci rost de cartea de grile pe care trebuie sa le stii bine de tot. Important este sa inveti anatomia la perfectie, acolo sa faci maxim la grile, iar la chimie faci ce stii, si unde nu (sau nu mai ai timp) pui la nimereala.

0 răspunsuri: