| Anonim78012 a întrebat:

Salut! Am o dilema foarte mare care imi cam da batai de cap si nu pot s-o rezolv, sunt un elev bun in clasa a 8 a,invat mult si ma pregatesc pentru examen, am luat si nota mare in simulare.La liceu as vrea sa merg la profil economic fiind singurul in orasul meu care imi indeplineste cerintele, dar liceul e slabut, de nota 6-7, parintii zic ca e un liceu slab pentru mine, dar eu as vrea sa merg acolo.Ce ziceti?

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sa mergi unde vrei tu, ca asta este important pentru viitorul si cariera pe care o doresti.

| siriusblack98 a răspuns:

Liceul este egal cu zero barat in viitoarea ta cariera ( asta ca sa nu iti faci alte sperante ). Adica sa nu crezi ca un angajator o sa te intrebe vreodata ce liceu ai terminat. Maxim te intreaba de facultate dar de liceul nu intereseaza pe nimeni. Singurul " avantaj " la un liceu de " top " este probabil colectivul, faptul ca nu o sa ai 99% dintre colegi doar taranoi cu note de 1 si 2 care sa te traga in jos dupa ei, dar si la licee de top o sa dai de alte tipuri de " uscaturi ". Daca in orasul tau altul nu este totusi pe economic, ce alte variante ai? Ai idee ce ar insemna naveta 4 ani de zile in alt oras? Sau ce costuri ar implica sa mai platesti si o chirie in alt oras doar ca sa nu faci naveta? Nu mai vorbim de bani de intretinere. Nu ar fi rentabil in nici un fel.

| ioana748 a răspuns:

Poate ar trebui sa asculti argumentele parintilor, daca au.
Decat destept intre prosti mai bine prost intre destepti.( Scuze, nu este ceva de rau)
Cred ca parintii iti doresc binele si sa mergi inainte la adevarata ta valoare.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Dacă Ronaldo ar fi rămas să joace fotbal la prima lui echipă din orașul natal. Oare cine era el astăzi?

| Dragobeta a răspuns:

E adevarat ca poti invata oriunde. Dar e de preferat sa ai colegi buni, cu note mari, care sa te stimuleze sa inveti si mai mult. Sa te "traga" in sus, nu in jos.