| Andrei4k33 a întrebat:

Salut! Eu as dori sa dau anul viitor la academia de poliție. Sunt la cel mai bun liceu de la mine din oras însă cu pandemia in ultimul an n-am învățat prea mult. Acum odata cu începerea noului an școlar m-am panicat putin pentru ca mai am cam 9/10 luni de pregătire pana la admitere. Probele eliminatoriu cred ca le iau însă la scris mă tot gândesc. Eu la scoala sunt un elev destul de bun, cam de mijlocul clasei însă m-am apucat sa iau materia de la 0 cum ar veni la istorie, chiar dacă mai am conștiințe, la romana și engleză ar fi mai mult o recapitulare pentru ca in decursul timpului am mai avut de a face cu gramatica ambelor limbi. Însă am început sa fac și simulări de admitere online și mă descurajează văzând ca iau 6/7 și ceva. Sunt multe chestii care te induc in eroare. Voiam sa va întreb care ar fi cea mai eficientă metoda de pregătire. Sa trec prin toată materia si abia după sa mă apuc de teste sau sa fac materia si simultan sa fac si teste. La istorie mi se pare cel mai greu pentru ca sunt informații despre care încă n am citit si e foarte multă informație. Am impresia ca dacă citesc astăzi o lecție mai complexa peste câteva zile uit din informație, nu îmi mai aduc aminte exact anii, îmi aduc aminte in ce perioada dar greșesc anii cu plus minus1/2 ani. As dori niște sfaturi de la cineva care se pricepe sau și mai bine de la cineva care chiar a intrat și a trecut prin asta. Mulțumesc!

3 răspunsuri:
| MariaEElena0505 a răspuns:

Sa citesti materia. Sa zicem un capitol, iar după sa faci teste din acel capitol. Eu asa am invatat, dar nu pentru academie. Am făcut bineinteles și meditații la limba romana, deci dacă ai posibilitatea financiară, ar fi o idee buna. Însă dacă nu, fa grile peste grile din capitole citite. Iar după înveți celălalt capitol și tot asa.