| Ap3332 a întrebat:

Salut. Sunt elev in a X a la profil de socio-umane. Recent am inceput sa devin din ce in ce mai pasionat de geologie si as cam vrea ca la facultate sa ma duc pe profil de inginerie geologica. Cu geografia le am, dar cu matematica si fizica mai putin spre deloc, iar de chimie nici nu mai zic - materia pe care o detest cel mai tare. Sunt dispus sa fac pregatire la toate 3. Sunt dispus sa imi schimb si profilul. Dar chiar am nevoie de asa de multa materie de profil real? Si daca da, sunt 2 ani destui pentru a deveni bunicel la toate 3 materii? (Stiu ca pentru unii li se va parea absurda intrebarea, dar vreau sa imi fac o idee doar)

Răspuns Apreciat de Editori
| wpAbby a răspuns:

Salut! Daca ai motivatie constanta si muncesti cu siguranta vei reusi sa ai cunostiintele necesare pentru cele 3 materii. Avand in vedere ca la socio-umane nu o sa mai faci materii reale cam spre deloc (cel putin matematica), cred ca te-ar ajuta mai mult sa te transferi pe un profil real, cel mai probabil stiintele naturii. O sa iti usureze munca de a invata pentru ca vei avea ore constante la aceste materii, dar si de pe sociale te poti descurca daca muncesti si te pregatesti cum trebuie.

3 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

1. Da. 2. Da.

| anonimg a răspuns:

Caută facultățile care au profilul cu ingineria dorită de tine și contactează telefonic sau prin e-mail secretariatul.

| Ariana131 a răspuns: