| SynapseNinja a întrebat:

Am auzit că Java (atât limbajul cât și editorialul de text) este foarte bun pentru software development, iar PHP pentru web design & development. Așa este? Întreb aceste lucruri fiindcă eu sunt foarte pasionat de tot de ține de IT, în special de programare și de rețelistică și aș vrea să mă apuc de câteva cursuri și de învățat limbaje de programare. Menționez faptul că sunt clasa a 11-a (am trecut anul acesta), sunt pe profil tehnic (Turism și Alimentație - tehnician în gastronomie) și sunt începător, practic nu am avut contact cu așa ceva, dar sunt dornic să învăț cât mai multe. Vreau să vă întreb ce cursuri și ce limbaje îmi recomandați. Credeți că aș putea să învăț programare, rețelistică etc. într-un curs de în jur de un an pentru fiecare? Adică să acumulez destul informații ca să pot face programe sau jocuri complexe sau anumite rețele de calculatoare sau servere. Sau trebuie să fac facultatea de informatică sau politehnică.

Am înțeles că în domeniul IT trebuie foarte multă matematică, fizică și toate astea (mai ales în anumite domenii) fiindcă îți dezvoltă gândirea logică și nu numai. Iar în domeniul IT trebuie multă gândire logică și atenție destul de mare. Îmi puteți spune în ce domenii din IT și programare nu necesită așa multe cunoștințe de matematică, fizică și toate astea?

Mersi mult!

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Editorial text? ce o fi aia?

In fine.

Java este un limbaj de programare destul de complex cu avantajele si dezavantajele lui si la fel ca PHP se foloseste in dezolvarea de software. Java nu este cel mai bun limbaj sau foarte bun, pentru ca in functie de context si proiect se alege limbajul potrivit.

Php este un limbaj de programare folosit in web development. Web designul nu implica programare, implica dupa cum ii spune si numele, design, implica programe de grafic precum Photoshop.