| gamegalaxy a întrebat:

As vrea sa stiu daca o relatie elev - profesor este ilegala. Am o simpatie pentru un profesor de la liceu si partea urata este ca ii sunt eleva. Desi stiu ca nu prea e posibil nimic, desi el e in primii ani de predare, vreau sa stiu. Abtineti-va de la chestii de genul "o sa ajungi ca aia violata de profesor", "o sa te vad la stirile de la ora 5".

7 răspunsuri:
| mona a răspuns:

E cam ilegala si nu cred ca merita sa risti, asteapta macar sa termini scoala sau te poti transfera la o alta scoala, asa nu ar fi mare problema

| doc69 a răspuns:

Ilegala.dar daca treci de clasa a 12 si esti la faculta...incearca...daca mai e liber.

| Mădă0611 a răspuns:

E ilegal toata ziua. Gandeste-te si la el, puscaria il asteapta.

| Iunona a răspuns:

Nu o sa comentez nimic de genu"vai e profu tau", "e imoral" s.a.m.d. Iti spun doar ca daca esti minora e cam dificila situatia pentru el. De asemenea nu te arunca intr-o astfel de relatie decat daca esti 100%pregatita. Cei din jur vor avea mereu ceva de obiectat: colegii, familia ta a &lui...

| UndergroundFolklore a răspuns:

In primul rand sunteti oameni, nu elev si profesor. Daca 2 oameni se iubesc si demonstreaza asta...nu vad care e problema.
Multe chestii sunt absurde in Romanica noastra, dar in fine...
Momentan e ilegal, asta daca n-ai 18 ani.Pe la sfarsitul liceului, ai putea sa te "bagi" pe el, dar pana atunci...nu-ti recomand.

| danadana28 a răspuns:

Ilegala ar fi daca ai sub 18 ani, ca proful ar putea fi acuzat de pedofilie. Apoi, si se pare absurd sa te muti de la scoala doar pentru asta, sa-ti lasi prietenii si sa te scufunzi intr-un colectiv, nou, necunoscut. Si ce explicatie le dai parintilor? De ce te muti? Le zici ca iti place de prof? Dar la urma urmei e viata ta si dupa 18 ani nu cred ca ar fi ilegala relatia. Dar cea mai mare problema: iti va impartasi si el simpatia?

| Anton_Elisa_Andreea_1993 a răspuns:

Buna...
Asa cum spune toata lumea pe aici o astfel de relatie e ilegala.