| mihaella91 a întrebat:

am si eu o mare problema. Vreau sa ma marit, iar soacra mea e foarte perversa! A spus ca ne ajuta lasandu-ne apartamentul si era destul de ok, dar cand ne-am hotarat 100% nu mai vrea sa auda, iar noi am stabilit anul asta. Nu stiu ce sa fac de cateva zile plang intr-una eu sunt inca studenta si ma gandeam sa ne luam garsoniera ori cu prima casa ori sa scoatem 600 de milioane din banca, dar avem amandoi 700de lei pe cartea de munca. Cu ai mei nu pot sta pentru ca mi-ar fi rusine sa stau intr-o camera cu el si sa ne giugiulim, iar ei in cealalta! nu stiu ce sa fac. Nici cu chirie nu imi convine ca dau 500 de lei pe luna chiria si in loc de chirie pot plati rata la apartament. Mentionez ca tatal meu e foarte ciudat si nu ne lasa sa ne mutam amandoi pana la nunta si este si foarte neintelegator pentru ca el a avut tot ce si-a dorit de mic si i se pare amuzant sa nu aiba casa, sau masina... Multumesc!

Răspuns Câştigător
| mgtow a răspuns:

La servici rugati-l pe patron sa va puna salariul mai mare ca sa puteti obtine creditul bancar apoi cand achitati ratele daca va permiteti sa repuna acei 700 de lei figurati in contractele voastre. Si ii explicati ca vreti sa va luati o casa si mna daca e intreg la minte va ajuta.

5 răspunsuri:
| Luori a răspuns:

Am o varianta buna, si anume : o lasati pe soacra sa putrezeasca in ce apartament doreste, iar voi doi va construiti ceea ce doriti prin puterea propriilor maini. Se pare ca nu va puteti baza pe altcineva, nici macar pe cei care ar trebui sa va sustina cum, si cu cat pot, asadar va sprijiniti si bazati unul pe celalalt.