anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt studenta la medicina și am o mica problema legata de familia mea. Nu sunt o persoana bogata, doar mama mea lucrează și stam într-un apartament cu chirie care nu este foarte aspectuos și spațios. La facultate învăț și am bursa, pe lângă acest venit mai dau meditații din când în când, din cauza programului neputând a imi lua un job. Faza este ca de ceva timp ies cu un băiat cu care ma înțeleg bine. Pana acum nu am prezentat niciun prieten familiei, unul la mana pentru ca am un tata dificil, este pensionar dar și din cauza ca avem o situație financiara mai dificila și nici o casa foarte aspectuoasa în care as putea sa zic ca as putea invita pe cineva. Prietenul meu are impresia ca as fi o persoana cu bani pentru ca stau într-o zona buna, deși i-am spus la un moment dat ca lucrurile nu stau chiar asa. Mi se pare ca asteapta sa îl aduc la mine acasă însă îmi este foarte aiurea. El este o persoana foarte ok însă îmi este teama sa nu ma judece. Voiam sa va întreb cât de important este acest aspect într-o relație? Contează atât de mult? Ma gândesc ca de la diferențele financiare și de posibilități dintre parteneri se poate încheia în timp o relație. Voi băieți cum vedeți situația?

13 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Te vrea si daca ai sta la margine de stana altfel te respinge daca nu.i convine

| romeo78 a răspuns:

Simplu! Nu minți, nu te rușina și nu te desconsidera ca om!
Cu băiatul porți o discuție despre situația ta, vorbești cu părinții tăi despre el și pur și simplu îl aduci în casa ta!
Dacă te iubește, va trece cu vederea unde locuiești!
Dacă nu te iubește, puneți punct relației și o luați de la capăt, fiecare pe drumul lui!
Nu există cale de mijloc, compromis!

| antimulte a răspuns: