anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt un amator de filme și seriale, printre altele îmi plac foarte mult filmele Marvel Cinematic Universe, cele precum Iron Man, Captain America, Thor, The Avengers, Ant-man, Spider-man Homecoming și altele, însă dintre prieteni și cunoscuți, doar tatăl meu se mai uită, restul fie nu le urmăresc, fie nu au auzit de aceste filme. Ceea ce nu înțeleg este faptul că aceste filme sunt foarte cunoscute și bine cotate, însă aparent nu cunosc pe nimeni care să le urmărească, ba mai mult, sunt privit ca o persoană ciudată din cauza gusturilor mele. Cum aș putea întâlni persoane cu asemenea preferințe similare? Sau ce altceva aș putea face în sensul ăsta?

4 răspunsuri:
| MihaiNicu23 a răspuns:

Mai mult cas iguyr poti gasi amatori de genul asta de filme cand se lanseaza la cinema noi filme de genul iar peroanele acestea vin sa le vada.

| MihaiNicu23 a răspuns:

Incearca sa mergi la un cnema in orasul tau sau in cel mai apropiat oras la filme de genul care iti plac tie si astfel vei cunoaste multe persoane carora le plac aceste filme.

| DoctorWh0 a răspuns:

Nu te lasă descurajat de faptul ca ei nu se uita la aceleași filme ca și tine. Și mie îmi place seria de filme de la MCU, și totuși nu pream am în jur mari amatori de filme de genul. Fiecare are gusturile ui, sunt sigur ca și ei sunt priviti la fel dar din alte motive

| EdiMonstruletul a răspuns:

Daca vrei poti discuta cu mine si eu sunt mare fan al filmelor cu Spider-Man