| Brăila_Ana_Cosmina_1997 a întrebat:

Deci se apropie 1 Martie.Voi caror profesori sau profesoare le luati martisoare? Deci ....eu sunt eleva la liceu teologic si mai nou, de anul asta director a ajuns un preot catolic. Care mai nou a preluat ca si diriginte clasa parelela, a 9-a A.La inceput imi era putin teama de dumnealui, fiindca si eu sunt boboaca si nu il ajunsesemi sa il cunosc foarte bine. Insa treptat am ajuns sa il respect foarte tare si ma bucur nespus cand se intampla sa lipseasca vreun profesor si domnul director sa ii tina locul.Atunci sigur orele nu sunt plicticoase.
Oare pacatuiesc cu ceva daca iau martisor si pentru domnul director? Procedez gresit? Eu sunt ortodoxa si toti ai liceului se comporta poate mai frumos cu mine decat cu alte eleve, liceu fiind romano-catolic.Voi ce credeti? Si in liceu se mai dau martisoare si profesorilor?

Răspuns Câştigător
| Fatamuntilor a răspuns:

Martisorul e un simbol al primarii si nu cred ca are legatura cu religia.Cel mai bine sa intrebi colegii mai mari cum se procedeaza.
Am dat si eu in liceu martisoare atat barbatilor cat si femeilor.

6 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Buna
Martisoare NU se dau barbatilor, doar domenlor, fie profesori sau nu.
In niciun caz nu se duc flori sau martisoare barbatilor de 1 martie, e o jignire.

| DarkOrbitMoon a răspuns:

Poti sa dai martisoare doar profesoarelor si colegelor.

| Chøço a răspuns:

Martisoarele NU SE DAU barbatilor. Se dau doar femeilor, fetelor etc. happy Dar daca vrei poti sa îi aduci daca vrei un martisor.

| 13paranoia13 a răspuns:

Eu am schimbat 3 școli. La fiecare dintre ele toți aduceam mărțișoare fiecărui profesor ( indiferent că era director sau nu ) și ne dădeam și unul altuia...happy

| Bolohan_Petronela_1998 a răspuns: