| Brăila_Ana_Cosmina_1997 a întrebat:

Pai si eu mai am o problrma si am nevoie de ajutorul vostru.Deci sa incepem cu inceputul.Sunt eleva la liceu teoligic si asta v-am mai spus-o.Curand va veni balul bobocilor si am inceput sa repetam.Partenerul meu este un baiat numit Cristin,cam rusinos,cam incapatanat.Totul a fost bine pana ieri,cand pe la sfaristu repetitilor,cand a venit vorba valsului de la inceptull programului nostru Crisitin se incapatana sus si tare ca el nu o sa faca chestia asta inn veci,de parca cineva l-ar pune sa manance viermi sau meduze fierte.Eu m-am enervat si i-am tras o palma,nu prea puternica,ca si cand ai vrea sa trezesti pe cineva din lesin. Baiatul s-a cam suparat pe mine si stiu ca o sa trebuiasca sa ii cer iertare maine dar alta ar fi problema.El e seminarist,adica va deveni intr-o buna zi preot catolic.Ma intreb daca am pacatuit daca i-am dat palma aceea.Iar dirigintele lor ne e director.La ce sa ma ma astept deci? Mama cand a aflat s-a speriat, crezand ca din aceasta cauza voi fi exmatriculata.Ar aveam motive de teama? Astept raspuns urgent

Răspuns Câştigător
| Vladuthz a răspuns:

I-ai dat o palma nu i-ai luat capul, de ce sa te exmatriculeze? Si daca devine popa ce? E altfel de om sau cum? Si preotii sunt oamenii la fel ca si mine si tine sa stii, deci daca i-ai dat o palma n-ai pacatuit da-l in masa laughing

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

Si pana la urma la ce sanctiune sa ma astept?

| Vladuthz a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):

La absolut nici o pedeapsa doamne fereste, i-ai dat o palma, nu i-ai facut cine stie ce, la mine in clasa colegii isi dau zilnic palme, care e faza? Daca ala se duce si te reclama inseamna ca e un fatalau si jumatate, zau asa laughing

| Vladuthz a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):