| Brăila_Ana_Cosmina_1997 a întrebat:

Pai si eu mai am o problrma si am nevoie de ajutorul vostru.Deci sa incepem cu inceputul.Sunt eleva la liceu teoligic si asta v-am mai spus-o.Curand va veni balul bobocilor si am inceput sa repetam.Partenerul meu este un baiat numit Cristin,cam rusinos,cam incapatanat.Totul a fost bine pana ieri,cand pe la sfaristu repetitilor,cand a venit vorba valsului de la inceptull programului nostru Crisitin se incapatana sus si tare ca el nu o sa faca chestia asta inn veci,de parca cineva l-ar pune sa manance viermi sau meduze fierte.Eu m-am enervat si i-am tras o palma,nu prea puternica,ca si cand ai vrea sa trezesti pe cineva din lesin. Baiatul s-a cam suparat pe mine si stiu ca o sa trebuiasca sa ii cer iertare maine dar alta ar fi problema.El e seminarist,adica va deveni intr-o buna zi preot catolic.Ma intreb daca am pacatuit daca i-am dat palma aceea.Iar dirigintele lor ne e director.La ce sa ma ma astept deci? Mama cand a aflat s-a speriat, crezand ca din aceasta cauza voi fi exmatriculata.Ar aveam motive de teama? Astept raspuns urgent

Răspuns Câştigător
| Vladuthz a răspuns:

I-ai dat o palma nu i-ai luat capul, de ce sa te exmatriculeze? Si daca devine popa ce? E altfel de om sau cum? Si preotii sunt oamenii la fel ca si mine si tine sa stii, deci daca i-ai dat o palma n-ai pacatuit da-l in masa laughing

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

Si pana la urma la ce sanctiune sa ma astept?

| Vladuthz a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):

La absolut nici o pedeapsa doamne fereste, i-ai dat o palma, nu i-ai facut cine stie ce, la mine in clasa colegii isi dau zilnic palme, care e faza? Daca ala se duce si te reclama inseamna ca e un fatalau si jumatate, zau asa laughing

| Vladuthz a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):

La absolut nici o pedepasa, nu cumva palma respectiva i-ai dat-o fiindca el nu vroia sa danseze cu tine, si te-ai simtit aiurea? Deci tu doar i-ai dat o palma nu i-ai facut cine stie ce, la mine in clasa colegii isi dau zilnic palme, asta inseamna ca trebuie exmatriculati? Daca ala se duce sa te reclame (ceea ce este imposibil decat daca este un poponar) inseamna ca e un fatalau laughing

| Vix999 a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):

Pai in cel mai rau caz, daca chiar vor sa iti faca ceva, iti vor scadea nota la purtare. dar nu cred ca va fi cazulwinking

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

Da,si ma simt eu penibil ca il respect foarte mult pe dirigintele lor, care ne e director
comy

| Vladuthz a răspuns (pentru Brăila_Ana_Cosmina_1997):

Stai mai Ana linistita, nu te mai stresa atata. Tot ce-ai facut a fost sa-i dai o palma. Ti se pare chiar asa mare lucru? Nu e ca si cum i-ai fi dat cu o ranga in cap, i-ai dat doar o palma, ala in nici un caz nu se va plange la diriginte ca i-ai dat o palma pentru ca e prea penibil: Domnule dirigiinte sa stiti ca ana mi-a dat o palma rolling on the floor)))) Crek incepe si dirigu lui sa-si bata joc de el daca il aude.

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

Pai la noi la scoala nu sunt strigata ana ci cosmina,, mai am o colega, ana.Si da, daca dirgintele lui si-a batut joc de noi fetele ca ne uitam in brosurile cu cosmetice...da, ai dreptate

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

A,ba da, ai trecut si tu prin ceva cumva?

14 răspunsuri:
| Vladuthz a răspuns:

Cum adica sa trec prin asa ceva? Am dat de-a palme si n-am patit nimic, eu zilnic ii dau colegului de banca cate o palma sanatoasa asa in gluma, si nu se intampla absolut nimic, uneori el imi arunca ghiozdanul. Nu mai fi asa de speriata si gandeste si tu mai liber si mai relaxat.

| Brăila_Ana_Cosmina_1997 explică (pentru Vladuthz):

mersi...dar spaima mamei mi s-a transmis putin si mie

| Vladuthz a răspuns:

Nu te sfatuiesc sa minti, insa te sfatuiesc sa nu ii mai spui toate prostiile neinsemnate care le faci mamei tale. In general unii parinti sunt mult mai fricosi si se sperie din nimica, asa ca e bine sa tinem departe de ei aceste nimicuri neinsemnate pentru propriul lor bine.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pfff,din cauza unei palme usoare sa fi exmatriculata? Asta e o prostie.Si ce daca o sa devina preot? E un om la fel ca noi toti.Nu l-ai omorat cu palam aia (k asta ar fi fost pacat), deci nu e nimic raised eyebrows

| PDI a răspuns:

Nu iti face griji nu o sa te exmatriculeze doar pentru o palma.Si cu pacatele oh go on inca nu e preot pana la urma e tot om si el chiar daca e preot sau nu.Eu zic sa nu iti faci griji pentru atat pentru ca nu are rost.Bafta

| pзαch a răspuns:

Nu o sa te exmatriculeze. Este normal. Daca o sa te mustreze putin dirigintele pentru palma asta e altceva, dar nu te va exmatricula. Incearca sa mai vorbesti cu partenerul tau, poate rezolvati.

Întrebări similare