| Mauricel a întrebat:

Am si eu o problema cu ai mei mai exact. Deci pe scurt... Sunt elev in clasa a 12 a, am 18 ani, merg super ok cu liceul, toate notele mele sunt peste 9 +, nici o problema pana aici. Niciodata nu am venit mort de beat acasa,mereu mi-am respectat parintii si de asemenea pot spune ca sunt un copil care nu creeaza probleme si chiar unii parinti ar trebui sa fie gelosi pe ai mei laughing) (glumesc ).
Bun,taica-miu aparent avea acces la contul meu de Facebook si a vazut o conversatie de a mea,mai exact o poza de la un prieten in care eu eram intr-un pub. Si el fiind bineinteles neintelegator,eu neavand niciun cuvant de spus si neascultandu-ma si netinand cont de parerea mea nici eu nu am reactionat f ok. Adica s-a ajuns la o cearta destul de naspa, efectiv eu am decis ca nu ar trebui sa mai ies din casa si sa ma izolez de prietenii mei... Ceea ce eu nu vreau, pana la urma am si eu timpul meu liber... Are o mentalitate super proasta si comunista.
Intrebarea mea... ce as putea sa fac sa priceapa ca totusi am o varsta si pot sa fac si eu deosbirea dintre bine si rau? Bineinteles eu sunt ala care trebuie sa suporte pentru ca mna, dar totusi.
Va multumesc pentru timpul acordat happy

9 răspunsuri:
| fantabau a răspuns:

Ce pot sa zic ....cred ca știi singur ce trebuie sa faci, o Conversație sinceră consider ca va aduce rezultate bune, ca sa înțeleagă ca ești deja mare trebuie singur sa ii demonstrezi de exemplu ajutal pe tatăl tău in ceva ce PINA acum nu l-ai ajutat, însă tine cont de faptul ca cu cuvintele eu sunt deja mare și fac ce vreau nu o sa Reușești sa rezolvi nimic fiindcă părinților noștri li e foarte greu sa constiintezese faptul ca copilul sau deja a crescut, înțelegei și pe ei ca te iubesc mult și doresc sa te protejeze

| mgtow a răspuns:

Asa e cand depinzi de el. Fa ce ai de facut sfarsit de saptamana si schimba parola la Facebook nu trebuie sa dai explicatii ca si cum ai fi un copil.

| Violleta2022 a răspuns: