| WayhaughtK a întrebat:

A patit cineva ca Netflixul sa factureze aiurea?
Intreb de curiozitate.

8 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Da automat mi-a luat bani, inainte era cu o luna try for free sa imi bag datele a fost repede

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Salut. Da, daca te referi la faptul ca nu merge actualizezi metoda de plata (respectiv cardul). Chiar ieri am patit asta. Dar solutia a fost sa inchid abonamentul, si sa il deschid din nou happy

Asta daca ne referim tot la acest lucru, in rest... astept sa ne anunti. Numai bine si zile cu soare sa ai! ^_^

| Wr3nch a răspuns:

Defineste facturare aiurea?

| goguPatent a răspuns:

Ce inseamna sa factureze aiurea?

| WayhaughtK explică (pentru goguPatent):

De exemplu sa ia bani de pe card dupa ce inchizi abonamentul
Sau sa factureze de 2 ori intr-o luna

| goguPatent a răspuns (pentru WayhaughtK):

De ce ar face asta?
Si daca se intampla exista suport si rezolvi problemele?
Lasa-ma sa ghicesc ai vrea sa iti faci cont dar te macina clasica problema romaneasca. daca imi fura Netflix banii de pe cont?

| DoarBogdan a răspuns (pentru WayhaughtK):

In mod normal, nu ar trebui sa iti ia bani de pe card cand inchizi abonamentul. Dar daca tu ai intrat in "luna" respectiva, mai exact sa incepi intervalul din luna, pentru o noua luna de plata si de vizionare, atunci banii sunt luati. Daca de exemplu platesti pentru perioada respectiva si inchizi abonamentul, la final de perioada (scrie si acolo) ar trebui sa nu iti mai ia si sa nu poti sa mai vizualizezi continut.

| FDJYHRF a răspuns:

Nu