| mariomario a întrebat:

As vrea sa stiu daca se poate pescui cand este innourat. Pe ce vreme se prinde peste? Alte sfaturi sunt bine venite.(sunt incepator in arta pescuitului)

9 răspunsuri:
Elianna
| Elianna a răspuns:

Dupa cate stiu eu de la pescarii din familie, pestele trage mai bine cand este nor sau ploaie! Cand este canicula pestele nu se prinde! Niciodata nu am inteles o astfel de pasiune care te mai si supune la suplicii, dupa ce ca stai acolo nemiscat cu ochii tinta la undita, ore intregi!

| remus a răspuns:

Este recomandat pe timp innourat precum si inainte de ploaie la pescuit, mai este un pic pana la ridicarea prohibitiei, poti acum sa pescuiesti la stiuca cu momeala artificiala la fal si la pastrav, fir intins!

| aleksy a răspuns:

Atunci cand este umbra deasupra apei si apa este curat... spor la prins pesti

| bmcriss a răspuns:

Eu din experienta stiu ca atunci cand este innorat se prinde mai bine peste.Cand este soare afara si apa este limpede, orice miscare a ta este observata de peste.Cand este innorat, pestele tinde sa traga spre suprafata pentru ca apa este mai calda si atunci sunt mai multe sanse sa prinzi.Am doar 17 ani dar de la 6 ani, cu Oltul aproape, in vacanta de vara nu lipseste o zi fara sa ma duc la pescuit ( de placere ).
Acum depinde la ce dai ( bat/lanseta ), ce momeala folosesti si cu ce ii ademenesti spre un loc anume

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Rapitorul merge cel mai bine pe timp innorat si apa crescuta; e si mai bine daca apa e partial tulbure, adica la culoare undeva intre limpede si tulbure. Merge si pasnicul. Pe ploaie pasnicul nu trage, rapitorul da. Intre reprize(rafale) de ploaie trage pasnicul, vara spre exemplu). Pe frig trage mai bine rapitorul, din toamna incepand mai bine zis. Crapul trage mai bine prin septembrie chiar si prin octombrie daca e frumos. Trage si in lunile de vara, bineinteles.
Conditiile de prins peste variaza de la o apa la alta, in general.

AJUNG?