| death01note a întrebat:

Ce chitara ar tebui sa-mi cumpar daca sunt incepator:
electrica sau simpla?

Răspuns Câştigător
| dennixtreme a răspuns:

Conteaza sa iti iei ce iti place si depinde ce vrei sa canti, de invatat inveti la fel pe oricare.
Eletrica: pentru rock, metal, blues, jazz etc.
Acustica: rock, folk, pop etc.
Clasica: in general pentru muzica clasica
Asta nu inseamna ca nu poti sa canti clasica, de exemplu pe acustica sau electrica, dar cam asta se canta in general.

8 răspunsuri:
| Bustter007 a răspuns:

La chitara clasica dar ar trebuie sa iei lectii daca vrei sa canti bine

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am adoptat chitara electrică, direct. Acum depinde de stil. Dacă vrei stiluri spre electric, atunci e clar. Dacă mergi pe folk şi altele în aceeaşi cheie, atunci nu electrică. Mai există şi diferenţele între clasică şi acustică, de care trebuie să ţii cont. Chitara acustică are corzi de metal, chitara clasică de nylon. Eu aş prefera oricând acustica între cele două, pentru rezonanţa mai mare dată de corzile de metal în lemn.

| Ho1 a răspuns:

Niste lectii
http://www.lectii-de-chitara.ro/tag/lectii-de-chitara-pentru-incepatori/

Prima oara sa inveti pe chitara acustica sau clasica... eu zic ca pentru inceput Hora Reghin model Spaniol II, cam 200 de lei noua in magazin.

| doinitsaandronic a răspuns:

Inceraca cu una simpla deoarece suna mai clar si este mai usor, eu tot asa am inceput, si succese in continuare

| Pisicamop a răspuns:


eu zic sati ei o chitara simpla dar poti sa
iti alege orice fel de chitara vrei tuhappy

| Julyanne a răspuns:

Simpla.E mai usor cu cea simpla, dar pretul e cam acelasi fiindca chiar daca chitara electronica e mai ieftina dar ai nevoie de mai multe chestii pentru chitara.Iti spun din propria experienta.

| Corina29 a răspuns:

Simpla.Funda?

| Asha777 a răspuns:

Eu ti-as recomanda o chitara clasica. Crede-ma si eu cant la chitara, iar prima mea chitara a fost una clasica 4x4. Te descurci mai bine