| Ardew99 a întrebat:

Urgent! Pisica mea a fost muscata ieri (11.02.2013) si acum nu mai mananca; nu mai merge pe picioare (se taraste) si ii curg bale! Ce sa fac?



PS:A fost puscata langa bijuterii!

Răspuns Câştigător
| NevastuicAaA a răspuns:

Sunt convins ca o iubesti foarte mult.Nu trebuie sa lasi ca distanta sa omoare un suflet.
Chiar daca esti de la tara, sigur sunt medici veterinari pe acolo, doar aveti nevoie pentru animale.Cauta si pe net,poate gasesti.
Daca a muscat-o cainele sunt destul de multe variante.
Poate i-a muscat si un organ ceva, poate cainele era turbat si prin muscatura se transmite la pisica, multe boli pot fi transmise prin muscatura, poate nu era vaccinat, i-a ramas un dinte in pisica sau mancare.....si lista continua.
Am trait cu animalele si mi-am dat seama cat de important poate sa fie un vaccin.
Un vaccin poate face diferenta dintre viata si moarte.
Intreaba si vecinii de un medic veterinar.
Nu ezita! Chiar daca nu ai banii necesari vorbeste cu un doctor sa ii platesti mai tarziu.Si ei iubesc animalele si este foarte posibil sa te ajute.

Te rog sa imi mai spui ce ai rezolvat.

21 răspunsuri:
| valentingb a răspuns:

Cred ca pisica ta de fapt e motanhappy Du-o la veterinar. Fie s-a infectat si ii va face injectie cu antibiotice, fie va trebui eutanasiat.

| NevastuicAaA a răspuns:

De cine a fost muscata? Ce sunt alea bijuterii?

Ar trebui sa mergi urgent cu ea la veterinar!
Poate este turbata. Fara gluma!

| Ardew99 explică (pentru NevastuicAaA):

1)Cred ca un caine ciobanesc.
2)Organele prin care se face lipsa mica, lipsa mare.

| Ardew99 explică (pentru NevastuicAaA):

M-am interesat in oras si degeaba.Gasesc un veterinar doar in Resita.Si degeaba mai merg pentru ca pisica a murit azi noapte (12.02.2013) ore 3si ceva
AM.Iam pus ieri dezicfenctant si degeaba... Si in orasul meu sunt doar veterinari pentru animale mari.Ex: Porc, vaca...
Multumesc tuturor pentru ajutor!

| NevastuicAaA a răspuns (pentru Ardew99):