| Ardew99 a întrebat:

Urgent! Pisica mea a fost muscata ieri (11.02.2013) si acum nu mai mananca; nu mai merge pe picioare (se taraste) si ii curg bale! Ce sa fac?



PS:A fost puscata langa bijuterii!

Răspuns Câştigător
| NevastuicAaA a răspuns:

Sunt convins ca o iubesti foarte mult.Nu trebuie sa lasi ca distanta sa omoare un suflet.
Chiar daca esti de la tara, sigur sunt medici veterinari pe acolo, doar aveti nevoie pentru animale.Cauta si pe net,poate gasesti.
Daca a muscat-o cainele sunt destul de multe variante.
Poate i-a muscat si un organ ceva, poate cainele era turbat si prin muscatura se transmite la pisica, multe boli pot fi transmise prin muscatura, poate nu era vaccinat, i-a ramas un dinte in pisica sau mancare.....si lista continua.
Am trait cu animalele si mi-am dat seama cat de important poate sa fie un vaccin.
Un vaccin poate face diferenta dintre viata si moarte.
Intreaba si vecinii de un medic veterinar.
Nu ezita! Chiar daca nu ai banii necesari vorbeste cu un doctor sa ii platesti mai tarziu.Si ei iubesc animalele si este foarte posibil sa te ajute.

Te rog sa imi mai spui ce ai rezolvat.

21 răspunsuri:
| valentingb a răspuns:

Cred ca pisica ta de fapt e motanhappy Du-o la veterinar. Fie s-a infectat si ii va face injectie cu antibiotice, fie va trebui eutanasiat.

| NevastuicAaA a răspuns:

De cine a fost muscata? Ce sunt alea bijuterii?

Ar trebui sa mergi urgent cu ea la veterinar!
Poate este turbata. Fara gluma!

| Ardew99 explică (pentru NevastuicAaA):

1)Cred ca un caine ciobanesc.
2)Organele prin care se face lipsa mica, lipsa mare.

| Ardew99 explică (pentru NevastuicAaA):

M-am interesat in oras si degeaba.Gasesc un veterinar doar in Resita.Si degeaba mai merg pentru ca pisica a murit azi noapte (12.02.2013) ore 3si ceva
AM.Iam pus ieri dezicfenctant si degeaba... Si in orasul meu sunt doar veterinari pentru animale mari.Ex: Porc, vaca...
Multumesc tuturor pentru ajutor!

| NevastuicAaA a răspuns (pentru Ardew99):

Era bun orice fel de veterinar.
Imi para rau sad

| NevastuicAaA a răspuns (pentru Ardew99):

Sunt convins ca o iubesti foarte mult.Nu trebuie sa lasi ca distanta sa omoare un suflet.
Chiar daca esti de la tara, sigur sunt medici veterinari pe acolo, doar aveti nevoie pentru animale.Cauta si pe net,poate gasesti.
Daca a muscat-o cainele sunt destul de multe variante.
Poate i-a muscat si un organ ceva, poate cainele era turbat si prin muscatura se transmite la pisica, multe boli pot fi transmise prin muscatura, poate nu era vaccinat, i-a ramas un dinte in pisica sau mancare.....si lista continua.
Am trait cu animalele si mi-am dat seama cat de important poate sa fie un vaccin.
Un vaccin poate face diferenta dintre viata si moarte.
Intreaba si vecinii de un medic veterinar.
Nu ezita! Chiar daca nu ai banii necesari vorbeste cu un doctor sa ii platesti mai tarziu.Si ei iubesc animalele si este foarte posibil sa te ajute.

Te rog sa imi mai spui ce ai rezolvat.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Și vrei să o pansăm noi...virtual?
Normal că zona afectată îi împiedică mersul, trebuie ținută sub calmante și antibiotice, probabil i s-a infectat rana. Are dureri foarte mari, crezi că ea știe să găsească singură un veterinar? Ajut-o dacă ești prietenul ei! Sunt sigură că îți plăcea s-o mângâi și să te joci cu ea când era sănătoasă, acum ajut-o și la greu.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dacă nu ai posibilitatea de a-ți duce pisoiul la medic pune-i niște BETADINĂ (soluție), este un dezinfectant foarte puternic, un antiseptic care cicatrizează rana. Poți presăra apoi niște pulbere SAPROMED sau BANEOCIN (nu unguent, ci pulbere!)

| Ardew99 explică (pentru floresdemayo):

Iam pus BETADINA dar degeaba... imediat dupa muscatura i-am pus betadine si degeaba... Oricum multumesc pentru ajutor dar din pacate a decedat crying.

| floresdemayo a răspuns (pentru Ardew99):

Îmi pare atât de rău. Biata de ea!
Dar să stii că nu există medici veterinari pentru animale mari, iar altii pentru animale mici. Un medic veterinar tratează orice, de la cele mai mici vietăți până la cele mai mari.
Există însă medici nepricepuți, cei care ies pe bandă rulantă de la facultățile particulare.

| LolaLollita a răspuns:

Iti iubesti pisica? Fa un efort si du-te cu ea la veterinar.

| TheAce a răspuns:

Nu e de joaca cu astfel de lucruri. Trebuie sa o duci la veterinar cat mai curand pentru ca nu stii propriu zis ce ar putea sa pateasca. Rana ar putea sa se infecteze. Nu mai astepta si nu lasa sa treaca ziua de azi fara sa o duci la medic!

| Ardew99 explică (pentru TheAce):

Daca pun dezifectant si il pansez se intampla ceva? La veterinar nu am sanse sa il duc este la 160km distanta de orasul meu sad. Rana este deschisa si daca puroiaza se poate scurge singur.Eu o sa-i pun dezifectant in fiecare zi.

| TheAce a răspuns (pentru Ardew99):

Iti asumi un risc foarte mare...

| michelia a răspuns:

Urgent o duci la veterinar! Desi asta trebuia sa se intample de ieri.

| emag a răspuns:

Du-o la veterinar, e singura solutie, nu are cum sa-si revina din senin oricate vieti ar avea o pisica, nu pierde timpul, du-o cat mai repede ar trebui sa-i faca un vaccin.

| MihayAndrey a răspuns:

Veterinarul repede. Ce astepti?

| cristianox10 a răspuns:

Ingroap-o la 2m sub pamant si ai rezolvat problema oricum mai devreme sau mai tarziu tot acolo ajunge.

| cristianox10 a răspuns (pentru cristianox10):

Hehehe am avut dreptate

| CassieBee a răspuns:

Du-o la veterinar. El e in stare sa decida.

| SpriteDouaPuncteP19 a răspuns:

Ar trebuii sa o duci la veterinar cat se poate de repede altfel starea ei sar agrava si ar putea chiar sa moara.

| Y0viB0y a răspuns:

Pisicile sunt niste animale rezistente, s-ar putea sa-si revina in 2-3 zile, dar daca vezi ca starea iei se inrautateste duo la un veterinar.(am trecut si eu prin asa ceva)