| alynuch a întrebat:

Am si eu o intrebare cine a incercat munca la domiciliu? stie cineva ceva sigur? Sunt studenta si programul nu-mi permite sa ma angajez insa la domiciliu cateva ore pe zi ar fi ok.Nu ma intereseaza anunturile cu mii de euro.As dori ceva sigur.Ma poate ajuta cineva.Multumesc mult

4 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Buna alynucho
Gandeste-te in primul rand ce stii sa faci, apoi cauta ceva de lucru in domeniul respectiv.
Iti dau cateva idei, doar ce-mi trece acum prin minte:
- Traduceri, in cazul in care cunosti foarte bine o limba straina
- tehnoredactare, multi nu au timp si prefera sa plateasca
- colaborare cu ziare/reviste daca esti vreun talent
- reprezentant avon/oriflame/blabla, orice sistem MLM
- prostiute handmade, am vazut o gramada de situri de genul
Daca stii engleza si te pricepi la calculatoare poti incerca ca freelancer pe www.vworker.com:
- logo design
- webdesign
- content management
- copywriting
- SEO
- editare foto
- o a de chestii pe diverse platforme si-n diverse limbaje, vezi daca poti sa faci ceva din ce e pe-acolo
Nu te-astepta sa scoti bani multi sau usor din 2-3 ore de munca pe zi, mai ales daca nu te prea pricepi la ce faci.
O alta varianta ar fi un job part-time.
Succes!
P.S. Am uitat videochat :)

| katy a răspuns:

Videochathappy e legal si sunt multi studenti care lucreaza si primesti banii sigurhappy

| dexro a răspuns:

Pai incearca www.elance.com vezi ce sti sa faci pe acolo, ai grije ca odata alesa categoria unde vrei sa muncesti trebuie sa treaca o luna ca sa o poti schimba
alta varianta ii sa iti faci un blog, dar varianta asta dureaza... eu am 2000 de vizite pe zi ceea ce ii greu de obtinut si tot nu pot spune ca scot vreun ban...imi trebuie de 100 de ori mai mult :)

| stroedaniel13 a răspuns:

Din proprie experienta iti spun ca ceva 100% sigur cu greu gasesti in ziua de azi. Iti recomand acest site totusi:



http://www.munca-la-domiciliu.com