Solutia ti-o va da tot angajatul care a retras cardul. Cardul este proprietatea bancii si legal are voie sa-l retina pentru a preveni cazurile de infractiune.
Deci tot banca este obligata sa iti spuna cum sa rezolvi problema.
Eu daca as sti ti-as spune. ^_^
Cand o sa vina mama ta in tara o sa-si recupereze cardul.
Tu cauta niste pastile pentru memorie intre timp.
Cardul il va primi doar mama ta daca are buletinul in original la ea.
Eu am avut o problemă cu cardul blocat de bancomatul defect. Spune mamei, titularul contului să sune la banca din România. O să o întrebe ce s-a întâmplat cu cardul. Deci, roagă pe mamă, să noteze motivul blocării, adică codul Pin greșit, filiala unde s-a întâmplat greșeala sau unde se află bancomatul. Banca îl va bloca și va emite alt card. Poți ridica noul card, dar și noul cod cu ajutorul unei procuri a mamei prin care îți face împuternicire de ridicare de la bancă a noului card și cod.
Dacă, face împuternicire în Italia, să se intereseze la ambasada României de traducere legalizată a documentului de împuternicire, care va fi redactat în limba italiană la un notar de acolo.