| Floricelul a întrebat:

Ca viitor student la taxă în cadrul UNIBUC, voi primi reducerea pentru STB/CFR? Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Vei primi reducerea incepand cu anul scolar, respectiv de la 1 octombrie si nu are importanta daca esti pe loc bugetat sau la taxa.
Asta daca nu apare o alta prevedere legala, ministrul de finante a venit cu o asemenea idee.

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Nu. Reducerea o primești abia din toamnă când primești legitimația de student. Acum te mai poți folosi eventual de carnet, dacă n-o fi și reducerea aia expirată

| Floricelul explică (pentru Adry05):

Iar atunci nu afectează faptul că sunt student la taxă și nu la buget?

| ywar a răspuns:

Aveti foarte multe pretentii. Nu merg cu trenul dar atunci cand am facut-o la casa erau foarte multi studenti care stateau cu mana intinsa sa primeasca pomana de la maciuca CFR. Din 10 persoane la casa cel putin 6-7 sunt studenti acre merg gratis. Gratis, de ce? Pentru ca guvernul... pe care generatia asta se duce sa il injure in piata Victoriei cu ue PSD. Si atunci ce sa mai intelegi?
Am fost student si eu dar nu am beneficiat de gratuitati pe mijloace de transport in comun. Poate ca am si eu o varsta.

| Floricelul explică (pentru ywar):

Ar trebui să știi că în ziua de astăzi este destul de greu să te poți întreține ca și student, mai ales dacă nu ești susținut financiar de către stat și/sau părinți. Prin urmare, orice gratuitate/reducere/bursă este bine primită.

| Adry05 a răspuns (pentru Floricelul):

Nu. Reducerea se acorda oricarui student mai puțin celor de la postliceală

| ywar a răspuns (pentru Floricelul):

Da. Adevarat! Si eu am fost in situatia voastra. Am invatat, am rupt cartea in doua si m-am ambitionat sa ajung ceva. Voi vreti calatorii gartuite si nu treceti cu anii pe la scoala. Si la noi se chiulea, dar admiterea era cu examen (in niciun caz cu scrisoare motivationala), daca aveai restante erai mancat, repetai anul etc...