In primul rand trebuie sa vezi care sunt condițiile garanției. Fiecare producător/retailer are propriile condiții în ceea ce privește garanția. Ei după te-ai informat poți să-i contactezi. De altfel nu vad nici o problema sa îi contactezi chiar și fără să cunoști condițiile garanției, sa vezi cum te poți ajuta. Bafta ✌?
Folosesc căștile on-ear/Over-Ear din altex din anul 2015. 6 ani am folosit Sony diferite modele, 2 ani skullcandy 1 model, acum am JBL ( Tune 720 BT). Nu ai menționat : căștile sunt wireless sau pe fir ( jack 3, 5 mm)? Problema asta cu întrerupt, cu sunet înfundat, distorsionat poate sa provină din mufa jack, din cablu, se deteriorează cu timpul. Dacă sunt Bluetooth și a început să funcționeze aiurea, atunci ai cumpărat ce nu trebuia. Niciodată nu am avut probleme la căștile cu Bluetooth, doar ca s-au distrus estetic materialul de pe cupe. Și crede-mă, orice pereche de căști cumperi de la orice producător, în doi ani maxim materialul se va curăta de pe cupe.
Cat tine de partea de garanție, înlocuit produse în Altex, sa îți iei gândul. Niciodată nu îți vor înlocui produsul. Ei abia vor sa repare produsele. Data viitoare niciodată sa nu mai plătești extra-garantia, doar bani aruncați pentru ca nu ai nici o facilitate reala. Eu zic skip la ofera lor de garanție. E vrăjeală garanția, frecare la picior de lemn.
Stefa0072004 întreabă: