| TheBigFire a întrebat:

Am o intrebare urgentă și sper că, cunoscătorii din acest domeniu mă pot ajuta cât mai repede cu putință. Chiar acum o oră și jumătate am decis să cumpar Minecraft Premium prin opțiunea PaySafeCard. Aveam codul de 100 lei deja pregătit, am introdus datele, am pus codul si tranzacția a fost făcută. Deci totul a mers bine cu payment-ul. Problema este că după aceea m-a redirecționat la site-ul unde scriu numele și dau redeem code, și zicea că voi primi gift-code-ul prin e-mail. Am intrat pe e-mail, am verificat Inbox, spam, inclusiv toate căsuțele cred că din 2 în 2 minute. Până acum tot verific și nu am primit niciun e-mail. Am văzut că în trecut mulți au avut probleme cu gift-codeul, dar nu știu ce să zic. M-am gândit să dau support, dar am văzut că se cere ceva numit Transaction ID, care, din câte citi, îl primesc dupa cumpărare pe e-mail, dar nu am primit nimic ( Transaction ID este dovada că am cumpărat, aparent). Deci nu prea am șanse să trimit support la Mojang, însă, nici dacă aș fi trimis nu sunt sigur dacă am vreo șansă să îmi răspundă la contact. Vă rog din tot sufletul, dacă aveți vreo idee de ce aș putea face în momentul ăsta, spuneți-mi. Răspunsul care îl consider ajutător primește fundă. Mulțumesc, TPU!