anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

m-as apuca de metin2GX dar nu am itm... si nu prea stiu ce trebuie facut abia incep pentru prima oara sa joc metin, sunt incepator... daca nu va suparati ma puteti ajuta si pe mine cu niste armuri arme si din alea, am inteles ca le zice iteme straight face

Ros Seriozitate! dau funda!

Răspuns Câştigător
| Noris14 a răspuns:

Trebuie sa faci level cat mai mare si sa iti faci iteme pvp pentru duel de ex:pv, 2 maini, sabie, pumnal, sageti sa iti bagi bonusuri astea pe ele.

| Cosmynelo10 a răspuns (pentru Noris14):

Mai, mai am o problema... cum fac magiile de la M1 mai mari la putere? am citic o carte dar imi zice sa mai citesc si maine si a doua zii la fel... cum fac sa le citesc mai repede?

| Cosmynelo10 a răspuns (pentru Noris14):

Mai mi-a picat pe 3 iteme 2000 puterea vietei, 15 pumnal, 15sabie si 10 semi om, si pe unu 2000 puterea vietei, 15 pumnal, 5sabie 10 semi om si 10 evantai. Sunt bune bonusurile?

6 răspunsuri:
| Noris14 a răspuns:

Pai la primul tau comentariu:trebuie sa fie la gardianul de unde ai luat cartile niste pergamente cu care ai succes la carti si mai e unul care te face sa citesti mai repede(asta e pe servere-le private)iar daca joci pe metin2 Ro sau Uk nu ai ce face

| Noris14 a răspuns:

Sunt Foarte bune bonusurile alea

| Cosmynelo10 a răspuns (pentru Noris14):

Ms Mult de tot!winking

| Noris14 a răspuns (pentru Cosmynelo10):

NP:*