anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog, se pricepe cineva la "Counter-Strike in retea"? Problemea mea este urmatoarea: am instalat Counter Strike-ul, totul ok pana aici. Cand joc pe servere, daca nu gasesc arma pe jos, trebuie sa joc tot cu pistolul, iar ceilalti au toti arme mult mai bune, nu pistoale. Ce pot face in aceasta privinta? Si inca o intrebare as mai avea: cum imi dau seama din ce echipa fac parte(Counter sau Terrorist)? Nu sunt familiarizat cu acest joc. Sunt incepator. Multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| AntonyoBoss a răspuns:

Ca sa iti cumperi arme apesi pe tasta ''b'' si acolo selectezi ce vrei sa iti cumperi daca ti-e lene sa cumperi apesi b si dai auto-buy sau apesi F1, si apesi tasta tab ca sa vezi ce scor ai, in ce echipa esti, cati playeri sunt pe server etc. Sper ca te-am ajutat, iti recomand sa joci cu boti cat mai mult ca sa prinzi experienta pentru ca playerii dupa servere sunt tot mai experimentatiwinking

| StefanutzX a răspuns:

Ai un Counter Strike "Manelizat :)) "
Totul se rezolva din setari...dar mai bine descarca`l pe acesta... e mult mai ok :D
http://counter-strike.soft32.com/free-download/

Bafta!

| anonim_4396 explică (pentru StefanutzX):

Aaa. Inca ceva. Pe versiunea pe care o am eu, nu reusesc nicidecum sa pun boti cu care sa joc, desi dau in joc pe litera"H", si dau"add bot" sau "add 6 T", nu se pune niciun Bot. Oare de ce? O fi din cauza versiunii? Mersi mult pentru raspunsul anterior. O sa descarc aceasta versiune pe care mi-ai dat-o.

| Filea_Catalin_1945 a răspuns:

Ca sa cumperi arme apesi pe B si acolo ai un meniu de mai multe tipuri de arme. Imediat dupa ce ti-ai ales arma apesi pe B6. Ca sa iti dai seama din ce echipa faci parte apesi pe TAB.

| anonim_4396 explică (pentru Filea_Catalin_1945):