| razvan2029 a întrebat:

Astazi am primit o amenda nejustificata pe linia lui 311. Am urcat in autobuz si la aproximativ 10 secunde dupa ce s-au inchis usile a venit la mine un controlor si mi-a cerut cardul la control.
I-am explicat ca nu am avut timp sa validez ( mi-a cerut cardul cand aveam mana pe portofel, si il scoteam pentru a valida ) si mi-a cerut cardul ca sa "il verifice". Dupa ce a umblat putin pe telefon mi-a aratat ca am cardul gol si ca nu aveam cum sa validez si mi-a cerut buletinul pentru amenda. L-am rugat sa incerce cardul la aparat, pentru ca eu stiam ca am o calatorie pe card, dar a refuzat. S-a prefacut ca nu pricepe si a pus mai intai legitimatia ca sa verifice daca am validat sau nu, ceea ce clar nu facusem pentru ca nu avusesem timp. In cele din urma am coborat, i-am platit amenda de 50 de lei si mi-a dat un card suprataxa ( fara chitanta? ). In continuare am mers la un centru de reincarcare ca sa imi pun 2 calatorii pe card, si am intrebat daca am la momentul de respectiv cardul gol. Doamna de la casa ( capatul liniei 311) mi-a spus ca AM O CALATORIE PE CARD.
Prin urmare am fost MINTIT de controlor, care m-a amendat pentru ca "am cardul gol si deci nu pot plati calatoria ".
Ce pot sa fac?

3 răspunsuri:
| Neo12 a răspuns:

Trebuie să mergi să reclami problema. Nu este corect ca el să se comporte aşa. Dacă nu mergi acolo, ţi se poate întâmpla asta din nou şi nu se merită să dai bani aşa degeaba.

| Light10 a răspuns:

Poate te ajuta de acum incolo. http://www.piticigratis.com/2014/11/5221/

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Singura posiblitate este sa faci o plangere contraventionala, la judecatoria in circumscriptia careia ai fost amendat. Plangerea trebuie facuta in termen de maximum 15 zile de la data amenzii.