anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună! Am fost victima unei fraude, se pare ca cineva a preluat datele mele, habar nu am cum si acum se plimba cu taxiul platind din contul meu, a luat o suma destul de mare din bani si eu vreau sa-i primesc înapoi, in cazul asta ce este de facut ca sa-i primesc? Tin sa mentionez ca nu am dat cardul nimanui, persoana a facut o plata la taxi acum cateva min si eu sunt in pat, iar cardul pe masa, nu înțeleg ce se întâmplă, dar sunt disperata, ajutor!

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns:

Trebuie facuta plangere si la politie cred, dar banca poate spune sigur, eu acum am vazut intrebarea ta, poate e tarziu sa zic ce am zis, dar totusi zic.
Mi se pare ca poti zice ca nu recunosti plata, si banca iti da banii inapoi, dar nu stiu sigur.

Tot ce stiu e ca am facut odata un abonament pe un site deocheat care era in Germania si lua 60 lei lunar.
Nu mai puteam intrerupe abonamentul.
M-am dus la banca, am zis ca nu recunosc plata, mi-au dat banii inapoi pe card, si inainte de asta au blocat cardul si l-au schimbat.
Dar asta la BCR, a fost de ajuns sa zic ca nu recunosc plata facuta.

Si era mai rau, acolo datele erau de buna voie bagate pe sitele ala de catre mine, sigur ca eu stiam ce e cu plata aia, dar am zis ca nu o recunosc, adica ca nu eu am facut-o, exact ca in cazul tau.
Suna ca si cum "x mi-a tras din cont 60 lei...dar eu nu stiu ce e cu asta".

Si am scapat dupa ce am schimbat cardul.
Dupa aia am primit amenintari pe mail de la admin ca ma da la politie ca nu platesc, deci vrajeli de intimidare.

Acuma e mai rau, de ex la Google daca ai abo facut si schimbi cardul, banca da automat datele noului card la google si iti trage de pe noul card, dar astia is seriosi, poti opri abo.
Trebe schimbat contul ca sa scapi daca ai vrea, fara sa opresti abo, tot ce BCR e vb.
Asta era cam acum 8-10 ani.

Deci ti-am dat o idee cum ai putea recupera banii, dar trebuie sa te duci la banca sau sa suni, nu mail, si sa incerci cum am facut eu.
Nu poti suna fie ca nu ai semnal in zona (dar netu il ai pe cablu), fie ca nu ai telefon, fie ca nu ai cartela incarcata si nu o poti incarca, sau nu poti suna de pe telul ala, ca nu e platit, fie abo fie cartela.

25 răspunsuri:
| Sophieka a răspuns:

Pai tu nu stii ca trebuie sa apelezi la numarul de ajutor al bancii la care ai contul ca sa ti-l inchida? Au linie de asistenta 24 din 24.

| darrio2007 a răspuns:

Blocheaza cardul.

| DariaDark a răspuns (pentru Sophieka):

Nu ești de ajutor, eu am întrebat altceva. De sunat nu am cum sa sun si nici nu am sa explic de ce, nu am stat sa verific toata ziua cardul, abia astazi m-am uitat, daca nu stii sa mi răspunzi mai bine nu o fa, ca nu am chef de morală inutilă.

| DariaDark a răspuns (pentru darrio2007):

Am transferul banii pe Revolut, eu întreb daca ii mai pot recupera, ca au furat o suma destul de mare...

| Freya1 a răspuns (pentru DariaDark):

Nu te supăra pe mine dar omul vroia sa te ajute.Nu e nimic rău în a bloca, cardul pana nu îți e gol contul.
Nu vrei sa suni, nu vrei sa dai explicații dar vrei ca Sfântul pentru sa iti aducă banii înapoi.
Daca ști cine face chestia asta (ca dacă ai fi asa speriat ai fi la ușa politiei acum) trage la răspundere persoana respectiva ca prin telepatie nu îți poți recupera banii.

| DariaDark a răspuns (pentru Freya1):

A început cu "Pai tu nu știi...", mie îmi sună a morală, așa, unde am spus că nu vreau? Poate că nu pot suna, da na, ne place să tragem concluzii, și am și specificat că nu am cum. Explicații? Cui să dau? Poate celor care chiar vor să mă ajute și mai ales celor de la bancă. Nu, nu cunosc persoana respectiva, habar nu am ce se întâmplă cine și cum a preluat accesul la contul meu, dacă știam cine e, fii sigură că nu mai eram așa stresatĂ, pentru că știam sigur că-mi pot recupera banii.

| DariaDark a răspuns (pentru Freya1):

Iar din cont nu mai are ce sa extraga pentru ca am transferat toti banii pe Revolut. Eu doar vreau sa mi recuperez banii si vreau sa stiu daca se poate. Atât

| mihai69 a răspuns:

Teoretic se poate; ia legătura cu banca.

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru DariaDark):

Primul lucru e sa suni la banca sa blochezi cardul din motive de frauda. Apoi faci plângere la poliție și poate poate îți vei recupera banii. Dar primul pas e sa anunți banca cât mai repede de frauda sa blocheze cardul.

| DariaDark a răspuns (pentru mihai69):

Am dat email

| DariaDark a răspuns (pentru suntserios):

Am dat email si le am explicat situația, firma de taxiuri este de undeva din străinătate, habar nu am ce se va întâmpla, si daca imi voi recupera banii. Il vor bloca, dar hotul nu mai are ce sa fure pentru ca am transferat toti banii pe Revoluthappy

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru DariaDark):

Nu îți blochează nimeni cardul prin mail...

| DariaDark a răspuns (pentru suntserios):

Aștept răspuns să văd ce îmi spun, dacă nu, îl blochez eu, oricum nu mai are ce să ia

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Blohează cardul imediat.

| StrongHeart a răspuns:

Ai facut plati recent pe vreun site fantoma?

| DariaDark a răspuns (pentru StrongHeart):

Am făcut mai multe plati deci habar nu am de la care mi-am luat țeapă

| haileewatson a răspuns:

Trebuie sa suni la banca, te identifici, iti blochezi cardul si iti vei recupera banii.
Nu inteleg ce atata tam tam. Nu esti in stare sa suni la banca sa explici ca platile respective sunt fraude?

| Mosotti a răspuns (pentru haileewatson):

Nu o avea semnal pe tel in zona in care e probabil, ca asa stia si ea sa sune la banca si sa intrebe tot ce trebuie, iar netul il are pe cablu inseamna fara legatura cu reteaua mobila de telefonie si date.

| DariaDark a răspuns (pentru Mosotti):

Îți mulțumesc că ai scris atât, chiar apreciez! Da, ma aflu în străinătate și nu am cartela deloc, da na, am mai spus că ne place să tragem concluzii aiurea laughing, nu stau sa le explic nimic că numa c@cat știu să mănânce ăștia. Banca la care sunt e Banca Transilvania, dar am primit email si îmi pot recupera banii, las întrebarea asta că poate vor mai fi persoane în situația mea. happy

| DariaDark a răspuns (pentru haileewatson):

Nu sunt, mă ajuți tu să sun?

| Mosotti a răspuns (pentru DariaDark):

Cu placere, acum vazui mesajul asta.

Pai era logic de ce nu poti suna, una din ce am zis, nu avea cum fi alte cauze.
Daca iti poti recupera banii este okey, cu sunatul te-as fi ajutat si eu, insa trebuie sa fie titularul la telefon, nu eu.
Iti cere date personale, altfel nu discuta, adica sa se asigure ca esti tu. Si datele alea personale nu le dai la nimeni! Doar mama si tata sa stie eventual, in rest nimeni, la card zic.

Iti cere CNP poate, iti cere ultimile 6 cifre de la card, data nasterii, etc.
Si abia apoi te ajuta si iti da informatii.

Cred ca iti recuperezi banii pe faza care am zis-o "nu recunosc plata", nu?

| DariaDark a răspuns (pentru Mosotti):

Îți dai seama că nu aș fi dat datele persoanale unui străin de pe net, trebuie să fii prostuț să faci așa ceva sau un copil naiv. A fost suficient sa le explic situația si se poate rezolva, dar curând voi pleca in România și voi rezolva personal. Apreciez bunătatea! Multă sănătate Îți doresc!

| Mosotti a răspuns (pentru DariaDark):

Si tie iti urez multa sanatate, insa ce vreau sa mai spun este sa afli ce s-a intamplat! E foarte important sa intrebi la banca cum s-ar fi putut intampla asta, ca sa eviti data viitoare.

| LoveSleep a răspuns:

Tie iti ia unul banii de pe card si tu intrebi pe TPU ce sa faci, in loc sa blochezi cardul sau sa suni la banca.
Faptul ca nu stii ce sa faci in aceasta situatie demonstreaza ca meriti ce ti se intampla. Nu pentru ca iti doresc raul, din contra, vreau sa inveti. Data viitoare vei fi si mai atenta pe unde iti lasi datele personale (stai linistita ca nu a ghicit datele) si vei sti si ce sa faci daca se intampla astfel de lucruri.

| DariaDark a răspuns (pentru LoveSleep):

Nostradamus, unde erai? Ai trăit în peșteră, este? Uite că vreau să-ți spun că cardul este blocat de mult, si oricum am transferat banii pe Revolut imediat dupa ce am observat ce se întâmplă. La bancă nu am avut cum să sun, logic ca daca aveam o faceam, da na, trebuie să se găsească intelectuali care să-și dea cu părerea. Nimeni nu merită să fie în situația asta, poate ăștia ca tine, ca să nu mai comenteze de alții, și mă pot lipsi de așa situație. Ghici ce? Este fraudă, am vorbit cu compania respectiva si mi-au confirmat că nu este vina mea și că într-adevăr este fraudă. Nu a ghicit, ai dreptate, le-a furat. Îți doresc și eu să ai parte de așa situație, nu din răutate, numa ca să înveți să fii mai empatic și să nu mai mănânci c@cat aiurea.