| LucAndrei a întrebat:

Deci cum e? E pe 31 mai greva generala?

14 răspunsuri:
| pepe a răspuns:

Fiul meu are ore şi luni şi marţi, la el la şcoală nu se face grevă.

| cornel a răspuns:

Da este greva.

| Sofffie a răspuns:

La noi se fac ore.

| vernon1001 a răspuns:

Tu nu vezi ca nici ei nu stiu ce fac? Ce sa-ti raspundem noi aici? Vai de capul lor...

| Daria a răspuns:

Fiecare scoala alege.La mine la scoala nu se face greva, si sincera sa-ti spun ma bucur.; pentru ca n-o sa am de mers in august la scoala.laughing

| MiReLa_3183 a răspuns:

La noi la scoala s-a pus afis cu greva generala pe termen nelimitat incepand cu 31 mai 2010 insa ne-au chemat la scoala. Am inteles ca fac sunt profesorii care nu participa la greva si vom face acele ore. in rest. est egreva. Eu sper sa nu fie greva si sa se termine anul scolar...(fara a se ingheta straight face)

| ~ вα∂ вσу ~ a răspuns:

Pai depinde de scoala. de exemplu in scoala noastra se fac ore normale sad

| Kaname a răspuns:

Noua la scoala ni s-a spus ca se fac ore

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

N-auzi ca directorii i-au luat pe rind in birou pe profi sa-i sperie? Acum asta e, in functie de cit de speriati sint profii, o sa fie si greva.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da doar anumite ramuri fac greva: invatamantul, medicina, ploitia, cei de la administratie

| Alex_2741 a răspuns:

Depinde de la ce scoala esti happy la noi nu se face greva si am auzit ca nici cei de la CFR Nu mai fac greva happy deci s-ar putea sa nu se mai faca greva. Tu du-te la scoala si vezi e cel mai binewinking

| voisanye a răspuns:

Daca te referi in scoli da...si de marti incolo depinde de scoala si de profesori care vor sa stea in greva si care nu
de ex eu marti merg la 9 si fac ed fizica religie si franceza si cu aia la 12 ne caram acasahee hee

| necunuscutul a răspuns:

Pe alocuri!

Întrebări similare