| octavia1992 a întrebat:

in luna martie am facut un contract cu RDS,telefonie, cablu si internet, la vreo 3 zile dupa asta internetul nu a mai mers,am sunat la ei sa trimit o echipa sa vada ce se intampla, au zis ca ei nu trimit nici o echipa ca apartele lor functioneaza perfect, am mai stat asa cam 2 sapt dar nici un rezultat, am facut vreo 5 sesizari la ei fara nici un rezultat,intr-un final am mers la ei si am reziliat contractul, dar am platit si factura curenta pe luna Martie, chiar daca nu am beneficiat in totalitate de serviciile lor.In luna Mai a venit alta factura cand m-am dus sa vad ce este cu ea au zis ca trebuie sa platesc 200 de lei pentru ca ma reziliat contractul cu ei.nu am platit-o,acum in luna Iunie a venit alta factura, m-am dus iar la ei, au zis ca de data asta trebuie sa platesc 600 de lei penalitati si plus cele doua facturi pe luna mai si iunie, am cerut sa vina sa isi ia aparatele, nu vor.ce sa fac in aceasta situatie?

4 răspunsuri:
| megabum a răspuns:

Contacteaza ANPC, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului.
Tel: 0219551
Funda?!?

| ﭿTroubledSoul a răspuns:

Du-te cu facturile si contractul la Protectia Consumatorului.

| Celmaitareanonim a răspuns:

Din cate stiu eu, poti renunta la contractul cu ei doar dupa 6 luni de cand l-ai facut. poate te-au tot penalizat pentru ca nu ai asteptat 6 luni. si eu am rds si televizorul nu imi merge. imi spune "lispa semnal" de 2 saptamani. astept sa fie 6 luni si dupa renunt la ei.
totousi, suna la protectia consumatorului

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Din PĂCATE, eşti OBLIGATĂ la plata acelor sume - NU ai citit ATENTĂ Contractul încheiat cu RCS & RDS :(


REZILIEREA Contractului se realizează în condiţii SPECIFICE :

"5.4. Oricare parte va putea denunta in mod unilateral prezentul contract, dupa expirarea Duratei Initiale sau in cazul in care Contractul a fost incheiat pe perioada nedeterminata si daca au fost indeplinite obligatiile asumate pana la momentul cand urmeaza sa inceteze contractul, cu notificarea scrisa a celeilalte parti, transmisa prin posta sau curier cu confirmare de primire cu cel putin 30(treizeci) de zile inainte de data cand va inceta contractul.
În cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre Beneficiar este necesar ca acesta sa transmita notificarea societatii RCS&RDS – Relatii cu clientii si sa faca dovada primirii efective a notificarii de catre RCS&RDS cel mai tarziu in data de 5(cinci) a lunii, urmand ca incetarea contractului sa opereze din data de intai a lunii urmatoare. Daca notificarea este primita de RCS&RDS dupa data de 5 a lunii, incetarea contractului va opera incepand cu data de intai a celei de-a doua luni de la data primirii notificarii, Beneficiarul avand obligatia sa achite contravaloarea serviciilor care vor fi furnizate pana la incetarea contractului.
...
In cazul
incalcarii obligatiei de plata a oricarei clauze penale mai-sus mentionate, Abonatul se
obliga sa achite Operatorului, penalitati de 0, 5% pentru fiecare zi de intarziere
calculate pana la achitarea integrala a sumelor mentionate, toate sumele cuprinse in
prezenta clauza fiind creante certe, lichide si exigibile la momentul intervenirii oricarei
cauze care declanseaza obligativitea platii oricareia sau a tuturor clauzelor penale.
5.5.2. Exceptand cazurile prevazute la art.3.10 si 12.3 si cazurile in care contractul este
incheiat pe perioda nedeterminata, in cazul denuntarii unilaterale a unui serviciu sau in
cazul denuntarii unilaterale a contractului de catre Beneficiar sau in cazul rezilierii
contractului inainte de expirarea Duratei Initiale, Beneficiarul se obliga sa achite
Operatorului, in functie de aprecierea acestuia din urma si potrivit dispozitiilor legale
aplicabile, cu titlu de justa despagubire, fie o suma reprezentata de contravaloarea
abonamentelor ramase pana la finalul Duratei Initiale, fie o suma care va include
contravaloarea: (i) serviciilor oferite cu titlu de promotie, inclusiv contravaloarea
tuturor apelurilor catre orice retele pe care Beneficiarul le-a efectuat cu titlu gratuit
sub conditie sau la tarife mai mici decat cele valabile pentru contractul incheiat pe
perioada nedeterminata, (ii) a serviciilor de instalare, (iii) a serviciilor de activare, (iv) a
activitatilor de service pentru defectiuni imputabile Beneficiarului, (v) a dreptului de
utilizare a echipamentelor predate Beneficiarului pentru a avea acces la serviciile
contractate, precum si (vi) contravaloarea oricaror reduceri, subventii sau promotii
oferite de catre Operator in cadrul Duratei Initiale, inclusiv diferenta dintre pretul de
lista al telefonului mobil si pretul promotional la care acesta a fost achizitionat precum
si diferenta dintre tarifele valabile pentru contractul incheiat pe perioada
nedeterminata si tarifele promotionale in conformitate cu prevederile din Anexa 2 la
Contract, toate serviciile enumerate la pct.(i) – (vi) de mai sus fiind furnizate
Beneficiarului la tarife promotionale sub conditia mentinerii in vigoare si a efectuarii
platii contravalorii serviciilor contractate de catre Beneficiar pe intreaga Durata
Initiala a contractului, exceptie facand culpa grava, dovedita a Operatorului.
Operatorul este totodata indreptatit sa solicite Beneficiarului plata oricaror altor
despagubiri care sa acopere intregul prejudiciu suferit, daca se dovedeste ca valoarea
acestuia este mai mare decat valoarea despagubirii mai-sus mentionate.
5.6.De asemenea Abonatul va avea obligatia de plata a apelurilor initiate si a serviciilor
aditionale prestate in perioada contractuala pentru care nu s-au emis facturi, inclusiv
contravaloarea traficului Digi Net Mobil (daca tipul de abonament pentru care a optat
Beneficiarul nu are trafic nelimitat) pana la momentul incetarii Contractului." - SURSA = Contractul de la linkul oficial :
http://www.rcs-rds.ro/......tia4r9.pdf

Ar fi TREBUIT să faci o Sesizare SCRISĂ privind nefuncţionarea internetului, respectiv privind Rezilierea Contractului ( şi motivul rezilierii )!
Vezi alte detalii şi la linkul :
http://www.rcs-rds.ro/resources/doc/solutionare_reclamatii.pdf


Toate cele bune.