| Rizer a întrebat:

Buna la toti, vreau sa va intreb ceva urgent si foarte important, pentru aceasta rog sa-mi raspunda doar persoanele/useri care cunosc ci nu cei care raspund pentru puncte sau „fundite".
Am de facut niste analize la sange, am bilet de trimitere de la medicul de familie, mam programat, nu ma costa nimic, dar in schimb eu trebuie sa aduc o adeverinta de la CAS precum ca sunt asigurata. Eu sunt studenta, si ca sa beneficez de compensare a serviciilor medicale a trebuit sa aduc timp de doi ani la rand adeverinta de la CAS precum ca sunt asigurata, medicului de familie. Pe adeverinta de asigurat scrie in nota de subsol „valabil pana la terminarea anului scolar/universitar". Acum vine intrebarea, eu pot face analizele date de medicul de familie gratuit asa cum mam programat? Pentru ca ma-u programat pe luna iulie, si acum nu stiu daca mai este valabila asigurarea pe care mi-am facut pe un an de zile la CAS daca tinem cont de nota de subsol din adeverinta data de la CAS. Vreau lamuriri, anul universitar s-a incheiat, drept si eu numai sunt asigurata in perioada verii? Sau cum? Deci eu nu pot sa beneficiez de gratuitate la analizele date de medicul de familie, atata timp cat am bilet de trimitere decontat de CAS si cabinetul la care mam programat este in legatura cu CAS si ofera gratuitate. Am o mare nelamurire, ca ma trezesc cand merg la CAS sa mi se spuna ca numai sunt asigurata.

8 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Studentii sunt asigurati prin efectul legii, nu trebuie sa-si faca ei asigurarea. Daca inca esti studenta (n-ai terminat facultatea in acest an) atunci esti asigurata in continuare, pana o termini.

| Rizer explică (pentru Ioandelasal):