| AndreeaAnton a întrebat:

Buna.Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatia mea si cum am putea rezolva.Am un abonament la Orange in valoare de aproximativ 110 lei/luna(variaza in functie de cursul euro). Pana acum totul bine.Luna aceasta mi-a venit factura de 150 lei,am sunat la ei si mi s-a spus ca ar fi un cost suplimentar la internet(in conditiile in care mi s-a garantat ca nu exista costuri suplimentare, daca depasesti Mb disponibili, internetul va rula la o viteza mult mai redusa)si ca acest cost ar fi generat de faptul ca am intrat eu posibil "accidental" in portalul Orange si am activat cel mai probabil tot accidental un joc care genereaza costuri suplimentare.Ce pot face mai departe? Operatorul mi-a zis ca nu se poate anula factura si trebuie sa o platesc.Eu sunt 100% sigura ca nu am deschis niciodata vreun joc si nimeni nu s-a atins de telefonul meu, nu am nici macar vreun joc descarcat pe telefon, dar sa mai intru in nu stiu ce portal?! O plangere la protectia consumatorul m-ar ajuta? Orice sfat e binevenit! Multumesc!

3 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Daca depasesti nr de mb disponibili, platesti 1 euro pentru 250 de mb. Chiar daca sunt la viteza mai redusa. Asa ca cel mai probabil asta s-a intamplat.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu te ar ajuta, tu nu trebuia sa ti faci abonament la hotii de la Orange, cei mai buni sunt Digi nu ai costuri suplimentare ai internet la viteza mare atit pe telefon cit si pe calculator ai desfasuratorul convorbirilor ca sa stii pe ce platesti, si tarifele la digi sunt super convenabile, de ce nu ai facut abonament la digi? Acum timp de 2 ani va trebuii sa stai la Orange ca daca reziliezi contractul inainte de doi ani, platesti taxe si dobînzi la ei piperate.Degeaba le faci plingere la protectia consumatorului deoarece tu ai facut contract la Orange si ei te au in baza lor de date si este greu sa demonstrezi tu ca nu ai consumat acei MB.

| Silwian a răspuns:

Mergi peste ei la sediu! Le faci zilele amare! Nu platesti nimic!