| Vaallyy97 a întrebat:

Acum 9 luni am cumparat un telefon de la un magazin Germanos, iar in perioada aceasta telefonul a fost de 2 ori in service cu aceeasi problema si acum o saptamana s-a stricat din nou avand aceeasi problema .Magazinul ar trebui sa imi inlocuiasca produsul, sau sa imi restituie banii?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

La alegerea ta, sa-l schimbe ori sa-ti restituie banii. Fa o cerere in acest sens. Daca nu vor reclama-i la Protectia consumatorului. Numai bine!

2 răspunsuri:
| drhotzu a răspuns:

Citeste cu atentie certificatul de garantie, ma indoiesc ca or sa iti dea banii inainte, dar citeste cu atentie si vezi ce e de facut.

| a1doru a răspuns:

In conditiile astea,daca ceri, sunt obligati sa ti-l schimbe. daca nu vor, reclama-i la OPC