anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, am cumpărat un TV de la Flanco și când l-au livrat am vrut să îl testez dar curierii nu m-au lăsat că se grăbesc și au spus că trebuie ținut în cameră 2-3 ore înainte să îl pornesc oricum și am zis ok, după 2-3 ore l-am pornit și am văzut că are display-ul spart, m-am dus înapoi la magazin cu el (Flanco Sun Plaza) și mi-au spus că nu trebuia să Îl accept fără să îl testez, eu acum ce să fac?

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca poti dovedi ce-ai scris aici atunci poti face plangere la protectia consumatorului si, daca nu se rezolva asa, poti da firma de curierat si vanzatorul in judecata, pe cale civila.

| Simpatic a răspuns:

Motivul pentru care cei de la curierat ti-au si indicat sa nu pornesti tv-ul 2-3 ore a fosta acesta si anume ca au trantit tv-ul si au spart displayul, de aceea cand ceva pare in neregula atunci este cel mai indicat sa nu-i crezi pe ceilalti ci sa investighezi
trebuia sa desigilezi tv-ul in fata lor, nu conteaza ca dura 1-2 minute, astfel nu ai fi ridicat tv-ul si s-ar fi facut un proces verbal in care se arata clar ca a venit cu displayul spart!
acum este greu de demonstrat, pentru ca nu ai desigilat in fata curierului! si se considera ca tu l-ai spart!

pentru ca astia de la firmele de curierat sunt niste scarbe, cand am de comandat ceva ce implica display mare, cum ar fi o tableta, smart tv, laptop, imi comand cu ridicare din magazin si desigilez si verific acolo! sa nu ai incredere in idiotii de la curierat, care au dusmanie ca ei muncesc pe 2700-3000 de lei lunar si altii isi cumpara electronice scumpe, din frustrare trantesc coletele nemernicii astiawinking

suntserios
| suntserios a răspuns:

Plangere la opc.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

O sa iti dea altul nu este spart din vina ta, l au spart ei la transport.

| Lupică27 a răspuns:

N-are cum sa nu ti-l ia inapoi, fa plangere mai departe la protectia consumatorului.

| Roliii a răspuns:

Si mai simplu, pana sa faci plangere la opc, ai putea simplu sa le ceri sa preia produsul inapoi si sa-ti dea un altul sau sa-ti ia produsul inapoi, daca ai avea fotografii din momentul in care l-ai primit cu defecte ar fi super bine, iar de data asta sa fie mai atenti, asa ar trebui cel putin sa fie politica fiecarei firme in caz de asa ceva, in cazul in care, curierii ti-au livrat produsul cu defecte ar trebui sa fie disputa intre flanco si firma de curierat