| MarioADV a întrebat:

Salut. O mica intrebare. Sunt incepator, si merg in oras cu 50km/h. Problema esta ca, aproape toti merg cu 60-70km/h si cam incurc traficu. Pana si tirurile ma depasesc. Faza e, eu nu merg in ritmu lor pentru ca mi-e frica sa merg cu viteza aia, ci pentru ca nu vreau amenda. Care sunt sansele sa iau fix eu amenda daca merg vreo 30-40 de masini la fel.

Răspuns Câştigător
| sweetys a răspuns:

Si eu merg in limitele impuse de lege. Daca vor sa mearga cu viteza au liber la depasit. Am mers si pe nationale, unde mi-a permis drumul m-am dat cat mai in dreapta si le-am facut semn sa o ia inainte. Nu imi complic viata atata timp cat sunt la limita superioara. Iti poti lua amenda daca nu esti in ritmul traficului, doar daca mergi cu 25 cand tu ai limita superioara de 50 -60.

4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

"Pana si tirurile ma depasesc

cu siguranta nu in oras, nu am vazut inca TIR sa depasesca in oras, iar pe drumurile de centura limita nu este de doar 50 km/h...ci putin mai mare, ca asa decid administratorii drumurilor conform legii

eu zic cat esti incepator sa mergi exact cum trebuie, nu trebuie sa iti faci griji ca te depaseste unul si altul, atata timp cat tu ai lamaia in geam nu iti face griji!

daca te inveti sa mergi tare asa vei merge mereu si nu este bine!

cazul meu happy

deci mai 'batraneste' ca este mai safe din multe puncte de vedere

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu trebuie sa incalci legea de dragul altora. Și totuși în ce oraș circuli tu de tirurile merg cu 70

| AdelinaC a răspuns:

Tu pastreaz limita legala in care trebuie sa te incadrezi. In caz ca te opreste politia nimeni din cei care te depasesc nu vor da cu subsemnatul, tu in schimb, da. Fiecare e pe cont propriu

| KovacsB a răspuns:

Verifica-ti si vitezometrul cu Waze de exemplu.
Poate ai alte anvelope sau poate sunt uzate si mergi practic cu 35 la ora.