| deffer a întrebat:

sunt intr-o situatie destul de complicata si am o intrebare si in acelasi timp nevoie si de un sfat.Treaba sta cam asa,eu lucrez ca programator la o firma,jobul este pe o perioada nedeterminata(permanent cum imi place mie sa ii zic) inca de dinainte sa ma angajez aici lucram in colaborare cu un tip care avea o echipa de programatori in franta pe blockchain, eram oarecum in faza aia de adaptare cu tehnologia, primii pasi alea alea, acum ca a venit vara tipul asta a venit la mine cu o oferta.Un internship pe blockchain in Romania ca inca vreo 2 programatori.Chestia este ca el isi propune acum din cate am vazut, cel putin aici, in Romania sa realizeze 2 proiecte nu foarte complexe si vrea ca noi sa ne ocupam de ele.Problema mea este ca nu stiu exact daca el are in minte sa ne tina doar pe timp de vara sau sa continuam si dupa aceea.Eu am vorbit cu el, si tipul parea sa inteleaga si parea ok cu ideile si propunerile mele(zic la plural pentru ca mai am de povestit), deci era de acord sa fie contract "permanent".Am stabilit ca vom lucra pe baza unui contract de munca iar acesta nestiind cam cu cat este platit un dezvoltator blockchain a zis ca o sa se intereseze la Microsoft sa vada ei cam cat dau si a venit la mine cu un pret... 1300 RON.Bine inteles ca eu nu am fost foarte fericit cand am auzit asta si i-am zis ca eu muncesc pe mai multi bani la job-ul meu actual si fara o suma mai mare nu o sa pot accepta oferta lui. Tipul a fost de acord si cu asta, si a acceptat suma mea, ba chiar m-a intrebat daca mai am si alte beneficii la locul de munca actual ca sa stie cat sa imi faca salariul cica.Partea ciudata este urmatoarea, inca nu am semnat contractul de munca, insa el mi-a spus ca o sa mi-l trimita pe mail.Cum nu sunt eu foarte mare cunoscator al legislatiei si al codului muncii(cred ca asa se numeste) vreau sa stiu daca nu cumva eu o sa lucrez la negru. Funda o sa eu dau celui care poate sa imi spuna daca exista vreo posibilitate de a ma asigura d