anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va place noile legi ce constau in scurtarea vacantelor scolare?

Răspuns Câştigător
| 26andrei26 a răspuns:

Ar putea fi o idee buna doar in cazul in care scoala incearca sa-i invete ceva pe elevi, dar acum sunt multi profesori care abia intrati se apuca si preda materia incercand sa o "indese" in capul elevilor. fara sa-i faca sa o inteleaga...In rest vacante scurte sau lungi daca elevul nu vrea sa ii mearaga mintea cat de putin acolo pot sa il tortureze ca nu o sa reuseasca nimic laughing

| Diana622 a răspuns (pentru 26andrei26):

Sunt de acord cu tine...

20 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Nu imi placeau, dar dupa ce am citit intrebarea ta parca mi se par utile...

| Diana622 a răspuns (pentru regis):

Pentru ce utile?

| regis a răspuns (pentru Diana622):

Later edit: scuze, am dedus ulterior ca esti din Republica Moldova, deci greselile tale sunt scuzabile.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Tie o sa iti faca bine, poate mai mult scoala te determina sa inveti sa faci acorduri gramaticale.

"Va place noile legi"

| Diana622 a răspuns (pentru suntserios):

Ce ai in vedere, ca am facut vreo greseala?

| suntserios a răspuns (pentru Diana622):

Tu chiar nu realizezi cum te exprimi?

| Diana622 a răspuns (pentru suntserios):

In primul si primul rind corecteaza-ti greselile proprii ("Tie o sa iti faca bine") s-apoi uita-te la altii!

| suntserios a răspuns (pentru Diana622):

Nu vad nimic gresit in ce am scris eu, dar na acum ce sa zici ca sa te scoti si tu. In schimb tu ai grave probleme in acordarea partilor de propozitie.

"Va place noile legi"? pe bune? nu te deranjeaza deloc cand citesti?

| Diana622 a răspuns (pentru suntserios):

Stii ce, eu nu stiu cine esti si tu tot nu ma cunosti pe mine, dar daca pentru tine asta e un"sait" de corectare a greselilor sau de certuri, apoi nu se stie inca cine are probleme GRAVE!

| suntserios a răspuns (pentru Diana622):

Sa fii capabil sa faci un accord intre subiect si predicat e o chestie de bun simt, indiferent cu cine vorbesti, despre ce vorbesti sau pe ce site scrii.

| Diana622 a răspuns (pentru suntserios):

Daca n-ai citit, eu am dat alta intrebare, dar, nu am rugat sa mi se corecteze greselile!
Si daca ai inceput de BUNUL SIMT, apoi sa stii ca nu-l ai!

| Florenta16 a răspuns:

Daaaa, stii cum. ABSOLUT!

| Diana622 a răspuns (pentru Florenta16):

Da care cel mai tare nu-ti place : scurtarea vacantelor sau camerele la BAC?

| MariusSB a răspuns:

Nu..nu ne plac!

| Marius511 a răspuns:

Nu. Sub nici o discutie.

| Marius511 a răspuns:

De folosit n-ar folosi pentru nimeni. Elevii au nevoie si de vacante.

| Glorya18 a răspuns:

Nu,nu imi plac! Sunt de acord ca trebuie sa mergem la scoala, sa invatam, etc dar totusi au facut vacantele atat de mici. Daca stam bine sa ne gandim suntem mai mult la scoala decat acasa. Pana si vacanta mare cum se zice nu mai e atat de,, mare" laughing

| Diana622 a răspuns (pentru Glorya18):

Sunt total de acord cu tine